شناسهٔ خبر: 32346430 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سفیر پاکستان:

سفر عمران خان به تهران نشان دهنده اهمیت ایران است

سفیر پاکستان در تهران سفر نخست وزیر این کشور به ایران را حامل پیامی مهم به مردم ایران و کشورهای جهان دانست و گفت: پیام این سفر این است که دو کشور همسایه یکدیگرند­­و ایران برای پاکستان بسیار مهم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رفعت مسعود در حاشیه جشنواره فرهنگی پاکستان که به مناسبت روز ملی این کشور در گالری غربی برج میلاد افتتاح شد، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: روز یکشنبه نخست وزیر پاکستان برای اولین بار به ایران می آید.

وی با اشاره به تمایل فراوان عمران خان برای سفر به ایران افزود: نخست وزیر پاکستان سفر خود به ایران را از مشهد مقدس شروع می کند چرا که با توجه به ارادت بسیار به اهل بیت (ع) معتقد است که از امام رضا (ع) اجازه می گیرد و زیارت ایشان باعث آسان شدن سفر و مذاکرات در تهران خواهد شد.

رفعت مسعود سفیر پاکستان در تهران در خصوص جزئیات سفر عمران خان به ایران گفت: نخست وزیر پاکستان پس از زیارت بارگاه مطهر امام رضا (ع) و دیدار و گفتگو با مقامات مختلف مشهد از جمله استاندار خراسان،­­یکشنبه شب به تهران می آید و روز دوشنبه دیدارهایی­ با رئیس جمهور و سایر مقامات ایران خواهد داشت.

وی ادامه همچنین نشست مشترک تجار و بازرگانان دو کشور با همکاری اتاق های بازرگانی به منظور گسترش روابط اقتصادی تهران اسلام آباد برگزار می شود.

رفعت مسعود خاطر نشان کرد: گرچه سفر نخست وزیر پاکستان به ایران کوتاه است اما پیام مهمی را به مردم ایران و سایر کشورهای دنیا دارد و آن اینکه؛دو کشور همسایه هستند و ایران برای پاکستان بسیار مهم است.

نظر شما