شناسهٔ خبر: 32346412 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مشاور استاندار در امور جوانان خبر داد؛

انتصاب 570 مدیر جوان و بانو در 566 روز در گیلان

رشت - ایرنا - مشاور استاندار گیلان در امور جوانان با ارائه گزارشی آماری، اقدامات انجام شده در استان طی دولت دوازدهم در بخش انتصاب جوانان و بانوان در پست های مدیریتی را شامل انتصاب 570 مدیر جوان و نیز بانو طی 566 روز عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرشاد نوروزپور عصر چهارشنبه در جلسه هم اندیشی جوانان با استاندار گیلان در رشت با ارائه این آمار افزود: گیلان رتبه اول در شاخص انتصاب مدیران زن در مناصب مدیریتی را از سوی وزارت کشور کسب کرده است.
وی کسب رتبه اول در شاخص انتصاب مدیران زن در مناصب مدیریتی از سوی وزارت کشور، انتصاب سه تن از جوانان و یک بانو به عنوان مشاوران استاندار و تشکیل مجمع مشورتی را از دیگر اقدامات انجام شده برای استفاده بیشتر از ظرفیت جوانان و بانوان عنوان کرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد مدیران کل و ارشد بانو در استان 16 نفر و مدیران جوان 15 نفر است که 9 نفر پس از ابلاغ بخشنامه منصوب شده اند.
نوروزپور همچنین معاونان مدیرکل و مدیر ارشد استانی که بانو هستند را 16 نفر در این سطح و تعداد مدیران جوان را 26 نفر ذکر و بیان کرد: دو فرماندار زیر 40 سال ، سه معاون فرماندار زن، چهار بخشدار بانو و 23 بخشدار جوان که 12 نفر آنان پس از صدور بخشنامه منصوب شده اند.
وی اضافه کرد: همچنین 72 مدیر بانو در حوزه دستگاه های اجرایی و 222 مدیر جوان در شهرستان ها منصوب شده اند که در مجموع پس از بخشنامه ای که در پنجم مهرماه سال 96 توسط استاندار صادر شد؛ طی 566 روز، 570 انتصاب از میان جوانان و بانوان انجام شده است.
امروز مصادف با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان نامگذاری شده است.
7296 / 2007

نظر شما