شناسهٔ خبر: 32346405 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون وزیر اطلاعات:

درایت و شجاعت رهبری، موج هراس دشمنان است

ارومیه – ایرنا – معاون وزیر اطلاعات گفت: آینده نگری، درایت و شجاعت رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب هراس دشمنان و امید و انسجام دوستان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا دکتر پورفلاح روز چهارشنبه در همایش تبیین رسالت سربازی امام زمان (عج) در جمع روحانیان آذربایجان غربی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره همبستگی سیاسی و ملی و موضوع قومیت گرایی را مورد هدف قرار می دهند تا بدین وسیله شکاف اجتماعی و سیاسی در جامعه به وجود آورند.
وی اضافه کرد: مردم متحد ایران اسلامی همواره در حوادث مختلف کمک کار و همیار مردم آسیب دیده از سوانح طبیعی بودند و در این سیل نیز این همراهی و همدلی وجود داشت.
وی بیان کرد: هویت گرایی باید در راستای معرفی هویت دینی و ملی باشد زیرا در این صورت وجود قومیت های مختلف موجب قوام نظام اسلامی می شود و دشمنان این مهم را نمی خواهند.
معاون وزیر اطلاعات تغییر گفتمان تفکر و باورهای جامعه اسلامی و ترویج لذت جویی و فردگرایی را دیگر هدف دشمنان این مرز و بوم دانست و گفت: ارزش های اسلامی، محور گفتمان دینی و ملی است و این مهم نقش تعیین کننده امنیت در کشور را دارد و طلاب به عنوان سربازان امام زمان (عج) در ابقای این گفتمان دینی نقش بسزایی دارند‌.
وی تلاش برای فروریختن نظام اخلاقی در جامعه و آسیب پذیری خانواده ها را موضوع دیگری دانست که دشمنان انقلاب مورد هدف قرار داده اند و گفت: دشمنان نظام وسایل ارتباط جمعی و رسانه ای را وسیله ای برای رسیدن به اهداف شوم و تفرقه آمیز خود قرار داده اند و باید در مقابل این هجمه ها، عکس العمل های فرهنگی مناسب دینی و اسلامی توسط طلاب علوم دینی صورت گیرد.
وی افزود: توجه به مساجد و حضور روحانیون در مساجد شهرها و روستاهای دورافتاده کشور و پاسخگویی به مسائل شرعی در این مناطق می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر باشد.
وی همچنین ارتباط هدفمند با مردم و عدم وابستگی مالی حوزه های علمیه به بودجه های دولتی را یکی از نکات مهم در عرصه های تبلیغی دانست.
وی ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی و اخلال در وضعیت معیشتی مردم را از دیگر برنامه های ضد انقلاب در منطقه دانست.
معاون وزیر اطلاعات شناخت جریان های ضد دینی و تبیین وجود فرقه های مختلف ضاله در جامعه و پاسخگویی به شبه های مطرح شده از سوی آنان را از دیگر وظایف مهم روحانیت در جامعه اسلامی دانست.
به گزارش ایرنا نقش رهبر معظم انقلاب در ناکام گذاشتن دشمنان و مأیوس کردن آنان بسیار تعیین کننده است و لرزه بر اندام بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی می اندازد.
2093/3072

نظر شما