شناسهٔ خبر: 32346391 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

منصوریان:

می توانستیم کار پرسپولیس را یکسره کنیم

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت:تیم ما می توانست در نیمه اول کار پرسپولیس را یکسره کند و با پیروزی بازی را به پایان برساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان چهارشنبه شب در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس تهران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان افزود: به دنبال بهبود جایگاه خود در جدول بودیم و در مقایسه با حریف با حوصله بازی کردیم.
وی با بیان اینکه بازیکنان تیم ذوب‌ آهن در این دیدار فوق‌العاده بودند، خاطرنشان کرد: جا دارد یک خسته نباشید نیز به هواداران تیم مان بگویم.
منصوریان ادامه داد: از نتیجه بازی راضی نیستم اما بچه های تیم اصول تاکتیکی و تکنیکی را رعایت کردند.
سرمربی تیم ذوب ‌آهن با اشاره به این که قانون ۹۰ درصد به ۱۰ درصد هواداران تیم های میزبان و میهمان باید رعایت شود، اضافه کرد: نباید به خاطر فشار وارد شده قبل از مسابقه، هواداران تیم مقابل جایگاه های بیشتری را تصاحب کنند.
وی با بیان اتحاد و همدلی در بین بازیکنان شکل گرفته است، گفت: ما هم اکنون یک خانواده خوب هستیم که با هم خوشحالیم و خوشبختانه با درایت مدیریت باشگاه حواشی از من دور است و من تنها به سرمربیگری می پردازم.
وی همچنین از نیروی انتظامی استان اصفهان خواست شرایط ورود خبرنگاران و تیم‌ها به ورزشگاه فولادشهر را تسهیل بخشد زیرا در بازی‌ های گذشته و در این بازی شرایط ورود تیم ذوب‌آهن به ورزشگاه سخت بود و برای دقایقی پشت در منتظر ماندند.
منصوریان اضافه کرد : هواداران ذوب‌ آهن در ایران با ادب ترین هستند اما برخی حاضران در جایگاه تماشاچیان پرسپولیس فحاشی کردند.
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار خارج از خانه برابر ذوب آهن اصفهان متوقف شد تا تکرار قهرمانی سرخپوشان پایتخت با خطر رو به رو شود.
/6026/6020

نظر شما