شناسهٔ خبر: 32346382 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

درايت و شجاعت رهبري، موج هراس دشمنان است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - اروميه – ايرنا – معاون وزير اطلاعات گفت: آينده نگري، درايت و شجاعت رهبر معظم انقلاب اسلامي موجب هراس دشمنان و اميد و انسجام دوستان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

به گزارش ايرنا دکتر پورفلاح روز چهارشنبه در همايش تبيين رسالت سربازي امام زمان (عج) در جمع روحانيان آذربايجان غربي افزود: دشمنان انقلاب اسلامي همواره همبستگي سياسي و ملي و موضوع قوميت گرايي را مورد هدف قرار مي دهند تا بدين وسيله شکاف اجتماعي و سياسي در جامعه به وجود آورند.
وي اضافه کرد: مردم متحد ايران اسلامي همواره در حوادث مختلف کمک کار و هميار مردم آسيب ديده از سوانح طبيعي بودند و در اين سيل نيز اين همراهي و همدلي وجود داشت.
وي بيان کرد: هويت گرايي بايد در راستاي معرفي هويت ديني و ملي باشد زيرا در اين صورت وجود قوميت هاي مختلف موجب قوام نظام اسلامي مي شود و دشمنان اين مهم را نمي خواهند.
معاون وزير اطلاعات تغيير گفتمان تفکر و باورهاي جامعه اسلامي و ترويج لذت جويي و فردگرايي را ديگر هدف دشمنان اين مرز و بوم دانست و گفت: ارزش هاي اسلامي، محور گفتمان ديني و ملي است و اين مهم نقش تعيين کننده امنيت در کشور را دارد و طلاب به عنوان سربازان امام زمان (عج) در ابقاي اين گفتمان ديني نقش بسزايي دارند‌.
وي تلاش براي فروريختن نظام اخلاقي در جامعه و آسيب پذيري خانواده ها را موضوع ديگري دانست که دشمنان انقلاب مورد هدف قرار داده اند و گفت: دشمنان نظام وسايل ارتباط جمعي و رسانه اي را وسيله اي براي رسيدن به اهداف شوم و تفرقه آميز خود قرار داده اند و بايد در مقابل اين هجمه ها، عکس العمل هاي فرهنگي مناسب ديني و اسلامي توسط طلاب علوم ديني صورت گيرد.
وي افزود: توجه به مساجد و حضور روحانيون در مساجد شهرها و روستاهاي دورافتاده کشور و پاسخگويي به مسائل شرعي در اين مناطق مي تواند در کاهش آسيب هاي اجتماعي بسيار موثر باشد.
وي همچنين ارتباط هدفمند با مردم و عدم وابستگي مالي حوزه هاي علميه به بودجه هاي دولتي را يکي از نکات مهم در عرصه هاي تبليغي دانست.
وي ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامي و اخلال در وضعيت معيشتي مردم را از ديگر برنامه هاي ضد انقلاب در منطقه دانست.
معاون وزير اطلاعات شناخت جريان هاي ضد ديني و تبيين وجود فرقه هاي مختلف ضاله در جامعه و پاسخگويي به شبه هاي مطرح شده از سوي آنان را از ديگر وظايف مهم روحانيت در جامعه اسلامي دانست.
به گزارش ايرنا نقش رهبر معظم انقلاب در ناکام گذاشتن دشمنان و مأيوس کردن آنان بسيار تعيين کننده است و لرزه بر اندام بدخواهان نظام مقدس جمهوري اسلامي مي اندازد.
2093/3072
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما