شناسهٔ خبر: 32346300 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون وزیر ورزش: فعالیت‌های برون سپاری ارگان‌ها، به سازمان‌های مردم نهاد واگذار شود

معاون وزیر ورزش‌وجوانان گفت: ارگان‌ها می‌توانند پس از استعلام از اداره کل ورزش‌وجوانان با سمن‌ها آشنایی پیدا و فعالیت‌های برون سپاری خود را به این نهاد‌ها واگذار کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، چهل‌ و هفتمین جلسه ستاد امور جوانان استان اصفهان با حضور مهدی تندگویان معاون وزیر ورزش‌وجوانان، عباس رضایی استاندار اصفهان، حسن کامران نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی و محمد سلطانی‌حسینی رئیس اداره کل ورزش و‌جوانان اصفهان با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در امور جوانان و نمایندگان سمن‌ها برگزار شد.

عباس رضایی در این مراسم با بیان اینکه ارائه گزارش به تنهایی مشکلی از جوانان حل نخواهد کرد افزود: این جلسات به شرطی مفید است که تمام اعضا و نمایندگان در چنین جلساتی راهکار‌های خود را ارائه دهند؛ امیدوارم با تداوم این جلسات تصمیماتی خوبی در زمینه جوانان اتخاذ شود.

استاندار اصفهان ادامه داد: وظیفه برطرف کردن مشکلات جوانان صرفاً وزارت و اداره ورزش و جوانان نیست، کلیه دستگاه‌ها با همکاری یکدیگر و در قالب فعالیت جهادی باید برای برطرف کردن مشکلات جوانان تلاش کنند.

وی اضافه کرد: در جلسات این گونه باید بر روی نتیجه گیری متمرکز شویم چراکه نشست هایی بی‌نتیجه هیچ سودی سودی برای جامعه  نخواهد داشت.

محمد‌مهدی تندگویان، نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه استان اصفهان جزء استان‌هایی است که در راستای مشکلات جوانان فعالیت‌های مهمی را انجام داده است افزود:  جوانان نشان داده‌اند که در تمام زمینه‌ها برای آبادانی کشور می‌توانند یاری دهنده باشند ، در اصفهان نزدیک به 200 سازمان مردم نهاد تشکیل شده و در صورت همکاری دستگاه‌ها با این سمن‌ها قطعا توسط این جوانان بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بر طرف خواهد شد؛ در  اصفهان سمن‌ها در حوزه های مختلف فعالیت می کنند، ارگان‌ها می‌توانند پس از استعلام از اداره کل ورزش‌وجوانان با این سمن‌ها آشنایی پیدا کنند و فعالیت‌های برون سپاری خود را به این نهاد‌ها واگذار کنند.

معاون وزیر ورزش‌وجوانان افزود: سیاست دولت نیز بر همین اساس است و که باید در ستادهای استانی ساماندهی امور جوانان آن را تصویب کنیم؛ سمن‌ها معافیت‌های دولتی و مالیاتی دارند که باید به شکل صحیح در جامعه و بین جوانان معرفی شود  تا  جوانان بتوانند از این فضای آزمایشی استفاده کنند و وارد بازار کار و چرخه اقتصادی شوند.

انتهای پیام/63107/ج30/

نظر شما