شناسهٔ خبر: 32346225 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جانشین قرارگاه عملیاتی جنوب غرب کشور مطرح کرد:

رژه خدمت فردا با اقتدار در اهواز انجام می‌شود

امیر سرتیپ دوم محمد مختاری‌فر جانشین قرارگاه عملیاتی جنوب غرب کشور از برگزاری رژه خدمت یگان‌های ارتش در استان خوزستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش گروه سیاسی برنا، جانشین قرارگاه عملیاتی جنوب غرب کشور گفت: امسال همزمان با گرامیداشت روز ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی رژه خدمت با حضور بخشی از یگان‌های ارتش در خوزستان که مشغول یاری رسانی به مردم آسیب دیده از سیل هستند برگزار می شود.

مختاری فر ادامه داد: یگان‌های ارتش در خوزستان علاوه بر انجام وظایف مردم‌ یاری آمادگی رزمی کامل برای شرکت در رژه را دارند اما رژه امسال برابر اوامر امیرفرماندهی محترم کل ارتش با رویکرد خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان در مناطق سیل زده برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به برنامه های ویژه رژه روز ارتش در اهواز افزود: بلافاصله پس از برگزاری مراسم رژه ۵ اکیپ امدادرسانی ارتش در خوزستان با امکانات کامل از جمله تیم‌های بهداشتی و درمانی، ۵ هزار بسته اقلام ضروری حاوی برنج روغن انواع کنسرو، قند و چای، بسته های فرهنگی و پوشاک مورد نیاز در قالب کاروانی به استعداد ۱۳۰ خودرو به مناطقی که با نظر هلال احمر و ستاد مدیریت بحران مشخص شدند اعزام می‌شوند.

 مختاری فر در پایان تصریح کرد:رژه امسال  مانند سال های گذشته از ساعت ۹:۳۰ صبح در بلوار قدس اهواز برگزار می‌شود.

 

نظر شما