شناسهٔ خبر: 32346157 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برانکو: در سوت آخر قهرمان لیگ مشخص می‌شود

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در نیمه اول مقابل ذوب آهن مثل یک تیم قهرمان بازی نکردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: بابت غیبت در کنفرانس دیروز عذرخواهی می‌کنم، درباره بازی امروز باید بگویم که از میزبان بابت زمین قدردانی می‌کنم و همه چیز اینجا عالی بود، شرایط استادیوم هم خیلی خوب بود، از هواداران خودمان قدردانی می کنم که امروز حمایت خوبی از ما کردند، در نیمه اول آن طور که باید مثل قهرمان بازی می کردیم نبودیم.

* نیمه اول بدترین بازی‌مان را انجام دادیم

سرمربی پرسپولیس افزود: در نیمه اول ما بدترین بازی خودمان را انجام دادیم اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد و بهتر کار کردیم، طبیعتاً وقتی در بیرون از خانه بازی می‌کنیم کار سخت می‌شود و ما هم می‌دانستیم که حریف قدرتمندی در انتظار ما است، به هر حال تیم ذوب‌آهن چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا خوب ظاهر شده و نشان دادند که قدرت زیادی دارند اما من به بازیکنانم بابت کسب یک امتیاز تبریک می‌گویم چون هر امتیازی که بگیریم مهم است، من پیش از این هم گفته بودم که هنوز خیلی مانده تا قهرمان لیگ مشخص شود و آخرین سوت داور در آخرین بازی مشخص می‌کند که چه تیمی قهرمان خواهد شد.

* با این تساوی سرنوشت قهرمانی سخت شد

وی در پاسخ به این سؤال که با این تساوی به نظر می‌رسد کار پرسپولیس سخت شد افزود: بله طبیعی است که کار سخت باشد و ما انتظار نداریم که همه چیز آسان پیش برود. حتی اگر سخت‌ترین شرایط را در نظر بگیریم و تراکتورسازی هم برنده شود باز هم ما سه امتیاز از رقبا جلوتریم، البته بازی سختی با سپاهان در تهران و بازی سختی با تراکتورسازی در تبریز داریم و بازی سختی مقابل ماشین‌سازی در تهران هم خواهیم داشت اما اگر بخواهیم قهرمان شویم باید همه تیم‌ها را ببریم.

 از زمانی که سرمربی پرسپولیس شده‌ام نتوانستم ذوب آهن را در اصفهان شکست دهم

برانکو در خصوص اینکه چه دلیلی دارد که پرسپولیس در اصفهان با او نمی‌تواند ذوب‌آهن را ببرد، تصریح کرد: دلیل خاصی ندارد اما از وقتی که من مربی پرسپولیس شدم نتوانستیم ذوب‌آهن را در اصفهان ببریم.

 دنبال بهانه نیستیم اما بازیکنان خسته بودند

سرمربی پرسپولیس افزود: بازیکنان خسته بودند شاید کمی خستگی داشته‌اند، خودتان می‌دانید لحظات فشرده‌ای داریم اما دنبال توجیه و بهانه نیستیم. 

زمان پرواز به ما نمی‌خورد و با اتوبوس آمدیم

وی در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه چرا شما با اتوبوس سفر کرده‌اید، عنوان کرد: دلیل خاصی ندارد، زمان پروازها به ما نمی‌خورد، پروازها شب و دیر وقت بود، خودمان خواستیم با اتوبوس بیاییم اما برگشت با هواپیماست، ما دنبال بهانه نیستیم و این صحبت‌ها برایمان جالب است.

برانکو در پاسخ به این سؤال که چرا پرسپولیس در حمله خوب نبود و دو ضربه به چارچوب داشت، خاطرنشان کرد: نیمه اول خیلی بد بودیم اما نیمه دوم 4، 5 موقعیت صد درصد گل داشتیم که یکی از آنها ثانیه‌های آخر بازی بود، اگر نیمه اول هم مثل نیمه دوم بودیم حتماً بازی را می‌بردیم، این اواخر ذوب‌آهن نتایج خوبی در لیگ خودمان و در لیگ قهرمانان داشت اما شرایطش در جدول طوری نبود که بالا یا پایین برود. آنها برای افتخار خودشان، خانواده‌شان و هواداران بازی می‌کنند.

متوجه سوال پیشنهاد تیم ملی نمی‌شوم

وی در پاسخ به این سوال که آیا به شما برای تیم ملی پیشنهاد شده، گفت: متوجه نمی شوم چه ارتباطی به من دارد؟ شما که خبرنگار هستید بهتر از من می دانید.

برانکو درباره محرومیت خلیل زاده از بازی بعد عنوان کرد: نمی دانم چرا کارت قرمز نگرفت! این بستگی به نظر داور داشت.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس برای ضربات ایستگاهی برنامه‌ای داشت، افزود: ما روی ضربات ایستگاهی برنامه داشتیم و کار کرده بودیم اما همیشه نمی‌شود عالی بود، حتی موقعیت هم داشتیم که گل بزنیم هر چند که حریف هم زحمت می‌کشد و تمرین می‌کند. 

وی در خصوص اینکه از قهرمانی زودهنگام استقبال می‌کنید، گفت: برای من عجیب است که تیمی قهرمان شود اما خوشحالی نکند، معمولاً تیم‌هایی که قهرمان شوند خوشحال می‌شوند و ما هم قهرمان شویم خوشحال می‌شویم.

عادلانه بودن نتیجه بازی با ذوب آهن

برانکو در مورد اینکه نتیجه بازی امروز عادلانه بود یا خیر، گفت: نتیجه بازی همیشه عادلانه است. 

انتهای پیام/63090/ج30/

نظر شما