شناسهٔ خبر: 32346123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون وزیر اطلاعات: دشمن برای آسیب‌پذیری خانواده‌ها تلاش می‌کند

معاون وزیر اطلاعات، با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، برای فروریختن نظام اخلاقی در جامعه و آسیب‌پذیری خانواده‌ها در تلاش هستند، اظهار کرد: آنها وسایل ارتباط جمعی و رسانه‌ای را وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف شوم و تفرقه‌آمیز خود قرار داده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، معاون وزیر اطلاعات عصر امروز در همایش «تبیین رسالت سربازی امام زمان (عج)» در جمع روحانیون استان با اشاره به آینده‌نگری، درایت و شجاعت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، این ویژگی‌های ایشان را سبب ترس و وحشت دشمنان و امید و انسجام دوستان دانست و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره همبستگی سیاسی و ملی و نیز قومیت‌گرایی را مورد هدف قرار داده تا بدین وسیله شکاف اجتماعی و سیاسی در جامعه به وجود آورند.

وی بیان کرد: خوشبختانه مردم متحد ایران اسلامی همواره در حوادث مختلف کمک کار و همیار مردم آسیب‌دیده از سوانح مختلف طبیعی بوده‌اند و در این سیل نیز این همراهی و همدلی وجود دارد.

معاون وزیر اطلاعات افزود: هویت‌گرایی باید در راستای معرفی هویت دینی و ملی باشد، چرا که در این صورت وجود قومیت‌های مختلف سبب قوام نظام اسلامی شده که دشمنان این مهم را نمی‌خواهند.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمنان، تغییر گفتمان تفکر و باورهای جامعه اسلامی و ترویج لذت‌جویی و فردگرایی است، گفت: ارزش‌های اسلامی محور گفتمان دینی و ملی در کشور است و این مهم نقش تعیین‌کننده‌ای در امنیت کشور دارد و طلاب به عنوان سربازان امام زمان (عج) در ابقای این گفتمان دینی نقش بسزایی دارند‌.

این مقام امنیتی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، برای فروریختن نظام اخلاقی در جامعه و آسیب‌پذیری خانواده‌ها در تلاش هستند، اظهار کرد: آنها وسایل ارتباط جمعی و رسانه‌ای را وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف شوم و تفرقه‌آمیز خود قرار داده و باید در مقابل این هجمه‌ها، عکس‌العمل‌های فرهنگی مناسب دینی و اسلامی توسط طلاب و علوم دینی صورت گیرد.

معاون وزیر اطلاعات تصریح کرد: توجه به مساجد و حضور روحانیون در مساجد شهرها و روستاهای دورافتاده کشور و پاسخگویی به مسائل شرعی در این مناطق، می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر باشد.

وی در ادامه ارتباط هدفمند با مردم و عدم وابستگی مالی حوزه‌های علمیه به بودجه‌های دولتی را یکی از نکات مهم در عرصه‌های تبلیغی دانست.

معاون وزیر اطلاعات اظهار کرد: ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی و اخلال در وضعیت معیشتی مردم از دیگر برنامه‌های ضد انقلاب در منطقه است.

وی تصریح کرد: شناخت جریانات ضد دینی و تبیین وجود فرقه‌های مختلف ضاله در جامعه و پاسخگویی به شبهات مطرح شده از سوی آنان، جزو وظایف مهم روحانیت در جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/61024/ن/ح

نظر شما