شناسهٔ خبر: 32346117 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیشکسوت پرسپولیس: ناراحتی اعضای تیم به حق است

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهیا نبودن برخی امکانات در پرسپولیس عجیب است و برانکو و بازیکنان حق دارند ناراحت باشند.

صاحب‌خبر -

رضا جباری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به تساوی پرسپولیس برابر ذوب آهن اصفهان گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. دو تیم بیشتر به تک موقعیت ها چشم داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند. حتی پرسپولیس در نیمه دوم عملکرد بهتری نسبت به حریف داشت اما به هر حال دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.
وی افزود: ذوب آهن تیم بدی نیست و در آسیا نتایج خیلی خوبی می گیرد از طرفی بازی در خانه حریف بود و با توجه به این مساله کسب یک امتیاز با این شرایط هم نتیجه بدی به نظر نمی رسد.
پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: در این بازی ذوب آهن بیشتر از اینکه به فکر پیروزی تیم خود باشد، به فکر این بود که ترمز پرسپولیس را بکشد. به همین خاطر بازی را به سمتی برد که دو تیم رو به بازی تخریبی ببرند. همین مساله موجب شد تا چندان بازی زیبایی را مانند مسابقات قبلی از پرسپولیس شاهد نباشیم.
وی در مورد تاثیر حواشی اخیر روی عملکرد پرسپولیس گفت: حواشی همه جا آفت است و قطعا به تیمی که در مسسیر موفقیت قرار دارد ضربه می زند. نمی توان نقش برانکو و بازیکنان را در این موفقیت ها بی تاثیر دانست.
جباری در خصوص ناراحتی بازیکنان از وضعیت پرداخت مطالبات و همچنین امکانات پرسپولیس گفت: این مشکلات طبیعی است اما مگر می شود این مسائل فقط برای پرسپولیس باشد. استقلال در شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس قرار دارد و امیدوارم حداقل امکانات این دو تیم به صورت مساوی تقسیم شود. یکسری مسائل قابل درک نیست و به همین خاطر ناراحتی بازیکنان و کادرفنی طبیعی است.
ورزشی**9463*9118**

نظر شما