شناسهٔ خبر: 32346086 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استفاده از محدود موقعیت ها باعث موفقیت تیم شهرداری بم شد

بوشهر-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم گفت: بازیکنان این تیم با استفاده از محدود موقعیت‌های خود موفق به کسب پیروزی برابر ایرانجوان بوشهر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علی اکبر شکرانی روز چهارشنبه پس از برد 2 بر یک تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: این بازی 2 نیمه متفاوت داشت و در نیمه نخست باتوجه به تغییرات آب و هوایی بوشهر نسبت به بم بازیکنان شهرداری بم نتوانستند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.
وی بیان کرد: در نیمه دوم بازی باتوجه به اینکه بازیکنان شهرداری بم فشاری برای سقوط و یا بقا در لیگ نداشتند توانستند با ایجاد موقعیت برابر حریف شایسته خود پیروز شوند.
شکرانی ادامه داد: تیم شهرداری بم از ابتدای فصل تاکنون با هدف ارائه فوتبال پاک در تمامی بازی ها مقتدرانه ظاهر شده و در این دیدار نیز بدون توجه به نتیجه سایر رقیبان پر قدرت برابر حریف خود ظاهر شد .
وی اظهار داشت: امیدوارم با بهبود شرایط این تیم در سال آینده بتواند به لیگ دسته یک فوتبال کشور صعود کند.
سرمربی شهرداری بم در ارتباط بازیکن بوشهری خود نیز گفت: کوروش چاپی در پست های مختلفی برای تیم به میدان رفته و توانسته کارنامه موفقی را از خود بر جای بگذارد.
شکرانی افزود: امیدوارم این بازیکنان در فصل آینده نیز بتواند در تیم محل فعالیت خود عملکرد قابل قبولی داشته باشد.
وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: هیچگاه در مورد داوری صحبت نمی کنم ولی با این حال امیدوارم با هدف پیشرفت فوتبال کشور سطح داوری مسابقات نیز ارتقا یابد.
7212/6045

نظر شما