شناسهٔ خبر: 32346082 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس کمیته ملی المپیک:همه باید در کمک به سیل زدگان سهیم باشیم

تهران- ایرنا- رئیس کمیته ملی المپیک گفت: اگر ایران دچار مشکل شود، همه باید در رفع آن سهیم باشیم و امید است برنامه ای که با همت وزارت ورزش و جوانان انجام شد باعث کاهش فشار بر روی مردم مناطق سیل زده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدرضا صالحی امیری که امروز (چهارشنبه) در گردهمایی ورزشکاران و هنرمندان برای کمک به سیل زدگان سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: جمع زیادی از خانواده ورزشی همراه شده اند تا با همدلی از سیل زدگان حمایت کنند.
وی ادامه داد: ایران شرف همه ماست و ملت برابر این سانحه منسجم شده و رسانه ها نیز خوش درخشیدند. در این جمع صمیمی که با همراهی هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد، قول می دهیم که در کنار مردم بمانیم.
صالحی امیری با بیان اینکه همه کمک ها در اختیار هلال احمر قرار می گیرد، اضافه کرد: البته ستادی از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک با مدیریت عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی تشکیل شده، تا با هماهنگی کمک ها جمع آوری و در اختیار هموطنان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه تختی همیشه در ایران سرافراز خواهد ماند، اظهار داشت: اینکه در حوزه ورزش فیلمی در مورد تختی ساخته می شود، بسیار ارزشمند است زیرا تحتی نماد ورزش و مردانگی ایران است و باید از عوامل سازنده فیلم قدردانی کنیم.
رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: پرچم ایران هویت همه ماست، قهرمانانی که برای کمک به سیل زدگان پیشقدم بوده اند مورد تقدیر قرار می گیرند و روند کمک ورزشکاران به مردم آسیب دیده ادامه خواهد یافت.
به گزارش ایرنا، از آخرین روزهای سال 97 بارش شدید باران در برخی استان های کشور از جمله فارس، خوزستان، لرستان، گلستان و سیستان و بلوچستان سیل موجب تخریب بخش هایی از شهرها و روستاهای کشور شد و بخش قابل توجهی از زمین های کشاوری و باغ های این مناطق را تخریب کرد.
ورزشی **9128**9129

نظر شما