شناسهٔ خبر: 32346073 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

2 معاون جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن معرفی شدند

مراسم تکریم و معارفه معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و معرفی سرپرست جدید معاونت پژوهش و فناوری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه معاون سابق توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و معرفی سرپرست جدید معاونت پژوهش و فناوری با حضور حسن شهرکی‌پور رئیس این واحد دانشگاهی، حجت‌الاسلام محمدابراهیم سراج مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونان و مدیران این دانشگاه  برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با بیان فعالیت‌های این واحد دانشگاهی در سالی که گذشت، اظهار کرد: اکنون وضعیت اکثر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به‌گونه‌ای است که باید نهایت توان خود را برای بهره‌گیری از منابع غیرشهریه‌ای به‌کار گیرند و برای توسعه اهداف دانشگاه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

حسن شهرکی‌پور افزود: برای رسیدن به موفقیت باید برنامه داشت به‌ویژه داشتن برنامه‌های کوتاه‌مدت به ما کمک می‌کند که سریع‌تر به برنامه‌های بلندمدت خود دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: همه باید کمک کنیم که چرخ دانشگاه با سرعت بیشتری بچرخد و در هر جایگاهی که هستیم برای سربلندی دانشگاه کوشش کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن درباره بحث استقرار شرکت‌های دارای ایدهای نو در مرکز رشد این واحد دانشگاهی گفت:  ظرف همین مدت کوتاه شاهد موفقیت نسبی این شرکت‌ها در کسب مقام‌های مختلف استانی و کشوری بوده‌ایم و امیدوارم با ادامه تلاش‌های صورت گرفته بحث رونق تولید همانگونه که مدنظر مقام معظم رهبری است در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش آنا،‌ در این مراسم ابراهیم ذوالقرنین به‌عنوان سرپرست معاونت جدید توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن معرفی و از تلاش‌های کورش پارسامعین در طول تصدی این پست قدردانی شد.

در ادامه این مراسم نیز مالک میرهاشمی به‌عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن معرفی شد.

انتهای پیام/4122/4121/

نظر شما