شناسهٔ خبر: 32346023 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

امروز هیچ مجرمی در کرمانشاه احساس امنیت نمی کند

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «منوچهر امان اللهی« روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کرمانشاه که در سرسرای جلسات ستاد

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «منوچهر امان اللهی« روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کرمانشاه که در سرسرای جلسات ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: با وجود شرایط خاص استان به واسطه مرزی بودن، هیچگاه امنیت کرمانشاه دچار چالش نشد و معدود افرادی که طی سال های اخیر دست به ایجاد ناامنی زدند در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عملشان رسیدند.
وی افزود: وجود پدیده قاچاق در کرمانشاه به دلیل مرزی بودن امری اجتناب ناپذیر است اما با تلاش ها و اقدام های صورت گرفته توسط پلیس و بخصوص پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، امروز جزو استان های پیش رو در برخورد با این پدیده هستیم.
سردار امان اللهی رشد کشفیات کالای قاچاق و افزایش دستگیری ها را از جزو اقدام های شاخص پلیس کرمانشاه در سال های اخیر برشمرد و افزود: افزایش امنیت در جامعه نیز از دیگر اقدام های شایان توجهی بوده که توسط همکاران ما در بخش های مختلف انتظامی بخصوص پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انجام شده است.
فرمانده انتظامی کرمانشاه برخورد با اراذل و اوباش در راستای ارتقاء امنیت عمومی را یکی دیگر از اقدام های صورت گرفته برشمرد و گفت: چند سال پیش در جلسه ای عنوان شد که برخی از محلات شهر کرمانشاه بسیار ناامن شده و هیچ مامور پلیسی جرائت حضور در آن ها را ندارد اما با تلاش های صورت گرفته و جدیت پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، این همینه پوشالی درهم شکسته شد و بسیاری از مجرمان دستگیر و زندانی شدند.
وی تاکید کرد: امروز هیچ مجرمی در کرمانشاه نیست که احساس آرامش داشته باشد چرا که می دانند پلیس استان در برخورد با جرائم بسیار قاطعانه عمل و در برابر متجاوزان به حریم امنیت عمومی خواهد ایستاد.
سردار امان اللهی با بیان اینکه برخی ناامنی های کشف شده در کرمانشاه می توانست امنیت کل کشور ار به خطر بیندازد، گفت: همکاران ما شبانه روز با مجاهدت و جانفشانی تلاش می کنند تا هر شهروندی در کشور از نعمت امنیت برخوردار باشد.
رئیس پلیس کرمانشاه همچنین با قدردانی از تلاش های سرهنگ رستمی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سابق استان، وی را جزو وظیفه شناس ترین و موفق ترین افسران پلیس کرمانشاه معرفی کرد که طی پنج سال حضورش در این مسند منشاء خیر و برکت زیادی برای امنیت استان بود.
وی در پایان انتصاب سرهنگ حیدری رئیس جدید پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان را نیز به فال نیک گرفت و گفت: وی نیز جزو مدیران دلسوز و توانمند ناجاست که به طور قطع حضورش باعث افزایش امنیت در کرمانشاه می شود.
سرهنگ «حسن حیدری» پیش از این رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان بوده و سرهنگ «محمد رستمی» نیز با حکم فرمانده ناجا به عنوان رئیس پلیس اطلاعات پایگاه غرب ناجا منصوب شده است.‌‌
7458/8066
انتهای پیام

نظر شما