شناسهٔ خبر: 32345923 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزاری گردهمایی ورزشکاران و هنرمندان برای کمک به سیل زدگان

تهران- ایرنا- گردهمایی ورزشکاران و هنرمندان برای کمک به هموطنان سیل زده امروز (چهارشنبه ) در پردیس سینمایی بازار بزرگ ایران و محل اکران فیلم «غلامرضا تختی» برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش چهارشنبه ایرنا؛ «عبدالحمید احمدی» معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش در حاشیه این گردهمایی گفت: ورزشکاران همواره در عرصه کمک و همدلی به سیلزدگان پیشتاز بودند و اقدام های خوبی را در این مناطق شاهد بودیم.
احمدی با بیان اینکه از لحظه وقوع سیل موج همدلی را در اقشار مختلف شاهد بودیم، افزود: از اینکه جامعه ورزش در این عرصه پیشتاز بود، خوشحالم. اقدام های خوبی را در کشور شاهد بودیم و قدردان مرام پهلوانی هستیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز با نام تختی این مراسم را برگزار می کنیم تا این حرکت پهلوانانه در خاطر ما زنده بماند. امید است بتوانیم به وطیفه انسانی خود در جهت کاهش آلام هموطنان قدم بزرگی برداریم.
وی ادامه داد: به طور حتم کمک و حمایت جامعه ورزش و هنرمندان کشوراز مردم سیلزده انعکاس خوبی پیدا می کند و به داد مردم در مناطق سیلزده می رسد و سایرین نیز برای کمک به این مهم ترغیب می شوند.
به گفته معاون وزیر ورزش، ایرانیان با همدلی و همراهی و مهربانی عجیبن هستند و همواره درکنار هموطنان خود خواهند بود.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش اضافه کرد: مبالغ جمع آوری شده حاصل از فروش بلیت های فیلم تختی به حساب هلال احمر واریز می شود.
«عباس جدیدی»، «بهداد سلیمی» «منصور برزگر»، «محسن سوریان»، «حسن رنگرز» و «علیرضا حیدری» از چهره های ورزشی برجسته در این گردهمایی بودند.
همچنین باشگاه پرسپولیس دراین امر خداپسندانه شرکت کرد. «مهدی محمد نبی» عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به نمایندگی از این باشگاه 30 میلیون تومان به این امر خداپسندانه اختصاص داد.
در ادامه «شهاب الدین صابونچی» رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر نیز اظهارداشت: ٨٠ هزار واحد مسکونی در این حادثه به طور کامل تخریب شده است اما علاوه بر کمک های دولتی همچنان باید مبالغ زیاد دیگری کمک جمع آوری شود .
به گفته وی، خسارت وارده به واحدهای مسکونی در سیل اخیر 400 میلیارد تومان برآورد شده است. این درحالی است که مردم تا به امروز بیش از ١١٠ میلیارد تومان برای کمک به سیل زدگان به حساب هلال احمر واریز کرده اند و ٤٨ میلیارد تومان نیز کمک غیرنقدی شده است اما همچنان با ٤٠٠ میلیارد تومان فاصله زیادی داریم.
بهای بلیت تماشای این فیلم به منظور کمک به سیلزدگان 15 هزار تومان تعیین شده است.
ورزشی **9144 **9128**9129

برچسب‌ها:

نظر شما