شناسهٔ خبر: 32345661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مدیر عامل موسسه فرهنگی تبیان:

مسلط شدن بر فضای مجازی یک ضرورت است

خجسته با بیان اینکه مسلط شدن بر فضای مجازی یک ضرورت است، گفت: با توجه به ابزارهای ارتباطی نوین عصر جدید، عصر هوش مصنوعی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کمیل خجسته مدیر عامل موسسه فرهنگی تبیان، امروز با حضور در جشن 20 سالگی کانون اندیشه جوان که در همین مرکز برگزار شد، گفت: دشمنان از ده سال پیش تحریم های هوشمندانه‌ای را علیه ملت ایران اعمال کردند تا از این طریق توانمندی دین را در حل مشکلات اقتصادی و سبک زندگی مردم به چالش بکشانند.

وی عصر جدید را عصر هوش مصنوعی بیان کرد و اظهار داشت: در عصر کنونی مهمترین رقبای ما همین هوش های مصنوعی هستند و کانون هایی مانند اندیشه جوان باید بداند چگونه می تواند با این رقیب به رقابت بپردازد.

خجسته با تاکید بر اینکه در عصر کنونی مسلط شدن بر فضای مجازی یک ضرورت قلمداد می شود عنوان کرد: تنها راه پیروزی بر دشمنان مسلط شدن بر این ابزارها و مقابله تن به تن با آنان است.

مدیر عامل موسسه فرهنگی تبیان ادامه داد: برای مقابله با دشمنان در فضای مجازی تنها نباید به تولید محتوا اکتفا کرد بلکه امروز اکانت باید در مقابل اکانت قرار بگیرد و این نیاز به به مدیریت و ورود جوانان انقلابی دارد./813/پ203/ب1

نظر شما