شناسهٔ خبر: 32345635 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیران به‌دنبال رفع تنگناها و سهولت در زندگی مردم باشند

سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی بدنبال رفع تنگناها و سهولت در زندگی مردم باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عزیزالله کناری عصر امروز در اولین جلسه شورای اداری ضمن تقدیر از مجموعه مدیریت بحران شهرستان در بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: باید در سال‌جاری در خدمت‌رسانی به مردم تلاش مضاعف کنیم.

وی افزود: تنها در چند ساعت میزان بارندگی در شهر بندرعباس حدود 46 میلیمتر بوده است که باید در جهت رفع خسارات انجام‌شده اقدام کنیم و جاده‌هایی که تخریب شده‌اند و یا اماکن آسیب‌دیده را بازسازی کنیم.

سرپرست فرماندار بندرعباس خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: باید آسیب‌های وارده از بارندگی اخیر را شناسایی تا با اندک آسیبی که به مردم رسیده است با رفع آن، شیرینی رحمت الهی را به کام مردم بیشتر کنیم.

کناری با تاکید بر اینکه بخشداران نیز باید با جدیت تمام و با ارتباط نزدیک با دستگاه‌های اجرایی شهرستان با هدف رفع مشکلات مردم تلاش کنند، یادآور شد: از طرفی هم دستگاه‌های اجرایی ملزم به همکاری تنگاتنگ با بخشداران و دهیاران هستند.

وی به اعیاد پیش رو به‌ویژه جشن بزرگ نیمه شعبان اشاره و خاطرنشان کرد: باید همه دستگاه‌های ذیربط و مجموعه بازار نسبت به چراغانی کردن و آمادگی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشن اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری بندرعباس با تاکید بر اینکه علیرغم وجود مشکلات باید به‌دنبال رفع این تنگناها و سهولت در زندگی مردم باشیم، افزود: دشمن تمام تلاش خود را برای قرار دادن مردم در تنگنا بسته است و ما باید کاری کنیم که این مشکل بر مردم روند زندگی تاثیری نگذارد.

کناری، پروژه‌های اولویت دار شهرستان بندرعباس را سه پروژه بزرگ میدان میوه و تره بار جدید، مجموعه بنکدارانو شرکت حمل و نقل بندرعباس برشمرد و افزود: برای اتمام این پروژه ها باید همه مدیران کمک کنند تا هر چه زودتر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی رصد نارضایتی و مشکلات مردم را یکی دیگر از برنامه های مدیران دستگاه‌های اجرایی در سال جدید ذکر و یاداورشد: نباید اجازه دهیم که  نارضایتی مردم تبدیل به مسائل سیاسی و امنیتی شود.

فرماندار بندرعباس با تاکید بر اینکه بازدیدهای سرزده از دستگاهها بعمل خواهدامد تا میزان رضایت مندی مردم و نقاط ضعف و قوت انها شناسایی شود تصریح کرد: اولویت کار ما سرعت بخشیدن در انجام کارهاست و امیدوارم سال جدید که همراه با رحمت الهی بود بتوانیم بیشتر از گذشته به مردم خدمت کنیم و رضایت مندی انان را جلب نماییم.

انتهای پیام/88049

نظر شما