شناسهٔ خبر: 32345598 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

دبیر انجمن دارت: گرمسار میزبان رقابت آزاد قهرمانی کشور شد

محمد حسین فاضلی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این رقابت ها در روزهای پنجشنبه و جمعه دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت 98 در 2 بخش بانوان و آقایان برگزار

صاحب‌خبر - محمد حسین فاضلی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این رقابت ها در روزهای پنجشنبه و جمعه دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت 98 در 2 بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.
وی بیان کرد : دوره اول این رقابت ها در تهران و با حضور 13 دارت انداز زن و 30 ورزشکار مرد برگزار شده بود.
دبیر انجمن دارت کشور ادامه داد: تیم استان سمنان در این دوره از رقابت ها با چهار دارت انداز پسر و 2 دارت انداز دختر شرکت می کند.
وی با اشاره به حضور تیم ملی ایران در رقابت های رومانی، تصریح کرد: رقابت های انتخابی برای ارزیابی ملی پوشان شامل سه دوره است، که مسابقات در گرمسار دوره دوم این ارزیابی است.
فاضلی خاطرنشان کرد: از بین چهار ملی پوش بانو 2 دارت انداز و از 6 ملی پوش آقا نیز 2 دارت انداز، در مجموع چهار ورزشکار، برای اعزام به رقابت های 2019 رومانی انتخاب می شوند.
وی اظهارداشت: مهسا و مهشاد عوض زاده، ورزشکاران سمنانی حاضر در تیم ملی هستند که برای حضور در رقابت های رومانی باید با 2 دارت انداز ملی پوش دیگر رقابت کنند.

** برگزاری رقابت در یک رستوران
دبیر انجمن دارت کشور گفت: دومین دوره رقابت های آزاد قهرمانی دارت کشور انتخابی تیم ملی در سالن رستوران کلوا شهرستان گرمسار برگزار می شود.
وی با اشاره به حضور ورزشکارانی از استان سمنان در تیم ملی، بیان کرد: با وجود ملی پوش در استان سمنان در این رشته ورزشی، نبود حمایت برای تامین سالن تخصصی، سبب شده رقابت ها در یک رستوران برگزار شود.
فاضلی به ضرورت حمایت مسوولان از دارت اندازان تاکید و اضافه کرد: حمایت مسوولان ورزشی از ورزشکاران رشته دارت در دستیابی به موفقیت های بیشتر و تامین اعتبارات لازم برای ساخت سالن اختصاصی دارت در این استان ضروری است.
به گزارش، تیم ملی جوانان دارت ایران که عنوان نائب قهرمانی جهان را یدک می کشد، در رقابت های جهانی 2019 در شهر کلوژ کشور رومانی شرکت می کند.
9891/6103
انتهای پیام

نظر شما