شناسهٔ خبر: 32345381 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه کرج: مسئولیت ها به جوانان سپرده شود

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: مسئولیت و بار پیشرفت کشور باید به جوانان سپرده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی عصر چهارشنبه در اجتماع بزرگ جوانان استان البرز افزود: جوانان گام نخست که ایجاد و تثبیت انقلاب اسلامی بود به خوبی برداشتند.
وی ادامه داد: درگام دوم انقلاب پیشرفت و بالندگی کشور مد نظر است که مقام معظم رهبری از جوانان خواستند بار مسئولیت را بردوش گیرند.
امام جمعه کرج گفت: مدیریت لیبرالی باید کنار گذاشته شود چراکه لیبرال ها ازمدیریت جوانان نگران هستند وامروز شاهد آن هستیم که درطول 40سال از تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی جوانان نقش مهمی را در دفاع از حرم ها و مرزهای کشور ایفاء کنند.
آیت الله حسینی همدانی افزود: نقش مهم جوانان در سیاست، فرهنگ و سایر موضوعات برکسی پوشیده نیست و در دهه پنجم انقلاب 40میلیون جوان داریم که باید کار را به آنان سپرد.
امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: امروز عده ای به دنبال آن هستند تا جوانان را نا امید و نشاط را از آنان بگیرند بنابراین باید به تاریخ اسلامی گذری داشت چراکه حضرت علی اکبر(ع) جوانی با اخلاص، تیزبین درمسائل علمی و اهل ورزش و تندرستی بودند که از تهدیدات دشمن باکی نداشت.
وی افزود: حضرت علی اکبر(ع) در مسیر حق بصیر و شجاع بود و باید از سیره ایشان الگو برداری داشت.
امام جمعه کرج گفت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب باید جوانان نکاتی مانند همت ، هوشیاری ، ابتکار عمل را سرلوحه قرار دهند و از این قشر درمدیریت ها بهره بیشتر برد.
وی بیان داشت: خواسته مقام معظم رهبری آن است که جوانان اهل اقدام و گره گشایی باشند و با امید به آینده درمسیر پیشرفت هرچه بیشتر کشور گام بردارند .
آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: جوانان باید انقلابی باشند و در چارچوب ملاک های انقلابی بودن که همان اخلاق ، شجاعت ، استقامت ، ساده زیستی و ایستادگی است گام بردارند.
وی یاد آورشد: باید ازجوانان با تدبیرو برنامه ریزی بیشتر استفاده کرد تا زمینه رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کشور فراهم شود.
همچنین دراین اجتماع بزرگ جوانان استان البرزاز جوانان شایسته جشنواره جوانان موفق استان البرز درحوزه های مختلف از جمله رسانه و کارآفرینی قدردانی شد.
بنا به گفته دبیر جشنواره جوانان موفق استان البرز« ولی الله صاحبکار» دربازده زمانی 6 روزه 300 اثر به این جشنواره در حوزه های مختلف ارسال شد که 200 مورد آن به مرحله داوری یافت.
8029/ 6155

نظر شما