شناسهٔ خبر: 32345312 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گام دوم انقلاب فرصت درخشش جوانان است

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: هر زمان که مدیریت عرصه های نوین علم و فناوری، فرهنگ و هنر، سیاست و ورزش به جوانان محول شد، آنان در پیشرفت امور خوش درخشیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در اجتماع بزرگ جوانان استان که عصر امروز در میدان توحید کرج برگزار شد، ضمن تبریک ایام پرخیر و برکت ماه شعبان و ولادت حضرت علی اکبر (ع) گفت: این اجتماع بزرگ را به منظور بیعت مجدد با مقام معظم رهبری برگزار کردیم تا اعلام کنیم که آماده انجام وظایفی هستیم که به ما محول شده است؛ این حضور تاثیر گذار است و تعاملات اجتماعی را به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: امروز در این اجتماع بزرگ به پیروی از جوانان انقلابی که گام اول را برداشته اند، حضور پیدا کردیم تا گام دوم انقلاب نیز با جلوداری شما جوانان برداشته شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از جوانان خواستند بار مسؤولیت های آینده را به دوش بکشند، اظهار کرد: مدیریت لیبرالی چیزی جز چالش برای درون نظام ندارد و لیبرال ها به مدیریت جوانان بدبین هستند، اما با بررسی ۴۰ سال گذشته، می توان دریافت هر زمان که مدیریت عرصه های نوین علم و فناوری، فرهنگ و هنر، سیاست و ورزش به جوانان محول شده، نقش بسزایی را ایفا کردند و در آن امر پیشرفت حاصل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز مطرح کرد: جوان، فردی فعال و پیشران است که در صورت هدایت صحیح، با نشاط و پرتوان امور را پیش می برد و دشمنان باید بدانند که در هیچ زمینه ای توان مقابله با جوانان ایرانی را ندارند.

آیت الله حسینی همدانی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به همت و ابتکار جوانان، مسؤولیت پذیری مدیران جوان و کارگزاران، فعالان عرصه های بین المللی، دینی و سیاسی تاکید کردند و از جوانان خواستند با نگاه و روحیه انقلابی به اعمال جهادی بپردازند و از تجربه ها و عبرت های گذشته بهره گیرند و ایران را به الگوی کامل نظام پیشرفته تبدیل کنند.

وی افزود: همچینین رهبر معظم انقلاب از جوانان خواست اهل اقدام، بن بست شکنی، گره گشایی، اخلاص، اخلاق، نظم، عقلانیت، ایستادگی، جهاد و امیدوار به آینده و نیز انقلابی باشند که تقوا، شجاعت، بصیرت و صراحت ملاک های انقلابی بودن است.

امام جمعه شهر کرج با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم وظیفه شناسی، ساده زیستی، کم توقع بودن و ضد تجمل گرایی جوانان ادامه داد: با وجود جوانان فعال و توانمند بسیاری که در کشور داریم، بیکاری و رکودی که شاهد آن هستیم به دلیل برخی ضعف ها اتفاق افتاده که برطرف کردن آن ها توسط مسؤولین، امری ضروری است.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع)، اذعان کرد: حضرت علی اکبر(ع) دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی همچون شجاعت، بصیرت، تقوا، علم و ولایت پذیری بود و برخی حکایات حاکی از این است که از ۶ سالگی تا زمان شهادت، هیچ گاه نماز شب او ترک نشد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: اگر امروز حضرت علی اکبر (ع) در بین ما حضور داشت، جوانان او را به عنوان الگوی خود انتخاب می کردند زیرا اهل اخلاص، عبادت، بندگی، فرهنگ، علم و دانش و ارتباط قوی با خداوند بود.

انتهای پیام/پ/1105/س/2

 

نظر شما