شناسهٔ خبر: 32345305 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

فیروز کریمی: با تمام وجود تلاش می کنیم تا نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر بماند

کریمی معتقد است که شرایط نفت مسجد سلیمان با 10 جلسه تمرین مطلوب می شود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- فیروز کریمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت:

قبل از هر چیز به خانواده‌های داغدیده در سیل اخیر تسلیت عرض کنم. انشالله با عنایت پروردگار و با هماهنگی مسئولان و کمک‌های مردمی هر چه زودتر این مشکلات حل شود. ما هم در غم این عزیزان شریک بوده و در خدمت این مردم هستیم.

وی ادامه داد:

به همه مردم خوب مردم مسجدسلیمان عرض کنم که  با همه وجود تلاش می‌کنیم نفت مسجد سلیمان را در لیگ برتر حفظ کنیم. از این شهر فوتبالیست‌های بسیار خوبی به فوتبال ایران معرفی شدند.

کریمی اظهار داشت:

فوتبالیست‌هایی که در تیم خودم حضور داشتند نام می‌برم، فوتبالیست‌های خوبی مثل کوروش لرستانی، بهزاد غلامپور و حشمت شیخ‌رباط و نفرات جدیدی مثل میلاد میداودی که در تیم ما حضور دارند،  با این شرایط حیف است که تیم دوست‌داشتنی نفت مسجدسلیمان صدمه ببیند. تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم و از مسئولان می‌خواهیم که با تمام وجود ما را در این راه یاری دهند. دوست عزیزم حجت‌الاسلام حجتی به بنده تکلیف کردند و بنده هم ادای دین کردم و با اعضای هیئت مدیره و آقای بهادری به عنوان رئیس هیئت مدیره تک به تک صحبت کردم، همه این عزیزان پای کار هستند و قلب‌شان برای تیم می‌تپد. نماینده مسجدسلیمان در مجلس هم چندین بار با من صحبت کرد و به من دلگرمی داد. من یکسری مشکلات داشتم و ناچار بودم که کارهایم را دسته‌بندی کنم تا در اینجا حضور داشته باشم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود:

از روز گذشته سکان رهبری را به لحاظ فنی تیم را برعهده گرفتم، انشالله که خدا هم عنایت کند و با حمایت مردم و همه طرفداران‌مان و همدلی هیئت مدیره باشگاه و همدلی همه بازیکنان، تلاش‌شان منجر به حفظ تیم در لیگ برتر باشد.

کریمی درباره این موضوع که از نفت مسجدسلیمان شناختی دارد، گفت:

در نیم‌فصل اول به دلیل اینکه در ماشین سازی مشغول بودم شناخت نسبی از تیم‌ها دارم و در تیم نفت مسجدسلیمان هم که خیلی از شاگردان من حضور دارند، محمد شادکام، اسماعیل شریفات، میلاد میداودی و خیلی از بازیکنان دیگر که از شاگردان خودم من بودند. همینطور شناخت نسبی از بقیه بازیکنان داشتم و این پتانسیل را داریم که تیم در لیگ برتر حفظ شود و من تمام تلاشم را برای این کار انجام می‌دهم. با توجه به همدلی که در تیم وجود دارد انشالله در مدت کوتاهی و حداقل با 10 جلسه تمرین، تیم‌مان از این شرایط خارج خواهد شد. در جلسه‌ای که دیروز با بازیکنان داشتم نکات لازم به آنها گوشزد شده است و از فردا تلاش می‌کنیم برای کسب امتیازات لازم.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش عنوان کرد:

هم محروم داریم و هم مصدوم و طبیعی است که بعد از 25 هفته از مسابقات لیگ برتر چنین شرایطی در تیم‌مان وجود داشته باشد. ما با قدرت دوچندان در ادامه مسابقات شرکت خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد:

جا دارد که فوت یکی از هواداران‌مان را تسلیت عرض کنم، بردی که انشالله فردا بچه‌ها به دست می‌آورند را هدیه می‌کنیم به روح لیدر تیم‌مان و با هماهنگی که صورت می‌گیرد می‌خواهیم با یک دقیقه سکوت از هوادارمان تجلیل کنیم.

به نقل از تسنیم، کریمی درباره این موضوع که چه صحبتی با هواداران نفت مسجدسلیمان دارد، گفت:

طرفداران نفت مسجدسلیمان حرف ندارند و مثل سایر طرفداران جاهای دیگر کشور فقط به فکر حمایت از تیم شان هستند و از آنها می‌خواهم که بدون حاشیه به تیم خودمان بپردازند و از تیم خودمان حمایت کنند و با احترام به تیم حریف، بازیکنان‌مان را تشویق کنند تا به بهترین شکل فوتبال‌شان را انجام دهند. حمایت همه‌جانه هواداران می‌تواند یکی از عناصر اصلی حفظ تیم در لیگ برتر باشد.

نظر شما