شناسهٔ خبر: 32345201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سیل افزون بر سه هزار میلیارد ریال به راه های کرمان خسارت زد

احسان عراقی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین خسارت سیل به محور راور - دیهوک، شهداد - نهبندان و حوزه شهرستان سیرجان بوده که این

صاحب‌خبر - احسان عراقی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین خسارت سیل به محور راور - دیهوک، شهداد - نهبندان و حوزه شهرستان سیرجان بوده که این محورها دچار آب بردگی و تخریب ابنیه ارتباطی و پل ها شده است.
وی اظهار داشت: بر اساس بررسی های کارشناسی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، سیلاب بیش از سه هزار و 191 میلیارد و 286 میلیون ریال به محورهای ارتباطی استان کرمان خسارت زده که با فروکش کردن سیلاب عملیات ترمیم این راهها آغاز شده است.
معاون راهداری استان کرمان گفت: جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه ها بیش از 633 میلیارد ریال به راه های راور، 487 میلیارد ریال به راههای شهداد، 322 میلیارد ریال به راههای سیرجان، 285 میلیارد ریال راه های کرمان و راین، 209 میلیارد ریال به راه های بردسیر، 202 میلیارد ریال به راههای شهربابک خسارت زده است.
عراقی زاده ادامه داد: همچنین برخی از راه های شهرستان های ارزوئیه، کوهبنان، رابر، بافت، زرند، گلباف، رفسنجان، انار، نرماشیر، فهرج، ریگان و بم خسارت های بسیاری وارد کرده و موجب تخریب برخی از محورهای ارتباطی شده است.
طغیان رودخانه ها، جاری شدن سیلاب و آب گرفتگی روز یکشنبه هفته جاری در استان کرمان رخ داد که موجب تخریب کشاورزی، محورهای ارتباطی و برخی از واحدهای مسکونی و آب گرفتگی در برخی از شهرهای استان کرمان شد.
7420/ 5054
انتهای پیام

نظر شما