شناسهٔ خبر: 32345092 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

آذربایجان غربی همچنان از امن ترین استان های کشور است

«محمدمهدی شهریاری» روز چهارشنبه در شورای اداری آذربایجان غربی با حضور معاون وزیر اطلاعات افزود: با وجود توطئه های امنیتی مختلف منطقه ای و فرامنطقه ای، کمترین

صاحب‌خبر - «محمدمهدی شهریاری» روز چهارشنبه در شورای اداری آذربایجان غربی با حضور معاون وزیر اطلاعات افزود: با وجود توطئه های امنیتی مختلف منطقه ای و فرامنطقه ای، کمترین موضوع امنیتی هم در این استان وجود نداشته است و باید در این خصوص از همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی قدردانی کرد.
وی با اشاره به اینکه تامین امنیت در حوزه های داخلی و خارجی و مبارزه با فساد از جمله مهمترین وظایف وزارت اطلاعات به شمار می رود، اضافه کرد: اشرافیت دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی ایران مورد اذعان و تحسین بسیاری از کشورهای دیگر است که باید بر این امر بالید.
وی با اشاره به اقدامات نیروهای امنیتی کشور در حفظ امنیت مردم با وجود تلاش داعشی ها برای خرابکاری در کشور بیان کرد: این نیروها به محض ورود به مرزهای کشور دستگیر می شدند و با تلاش نیروهای امنیتی ناکام می ماندند.
استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش نیروهای امنیتی در مقابله با فساد اقتصادی ادامه داد: کشف شبکه های فساد، مبارزه با پولشویی و کشف شبکه های ثروت و قدرت اقدامات بی نظیری بوده است.
«شهریاری» همچنین تلاش نیروهای نظامی از جمله ارتش و سپاه پاسداران در دفاع از امنیت کشور را ستود و گفت: کارنامه این نیروهای جان برکف در دفاع از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار درخشان است.
وی در بخش دیگری از وضعیت مناسب دریاچه ارومیه خبر داد و افزود: در حال حاضر روزانه به طور متوسط 45 میلیون مترمکعب آب به دریاچه وارد می شود و حجم آن از سه میلیارد و 700 میلیون مترمکعب فراتر رفته است.
وی اضافه کرد: حجم دریاچه در حال حاضر نسبت به زمان مشابه سال گذشته 2 برابر شده است.
استاندار آذربایجان غربی همچنین از همراهی مردم در راستای کمک به سیل زدگان استان های مختلف کشور قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، یکشنبه هفته آینده سالروز میلاد امام زمان (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
2093/3072
انتهای پیام

نظر شما