شناسهٔ خبر: 32344278 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

قصد داریم کمک‌های سراسر دنیا را به سمت ایران بسیج کنیم

یورگن هویگل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در اهواز بیان کرد: ما اینجا هستیم تا بخش عمده کمک ها را از طریق جمعیت هلال احمر به خوزستان ارایه کنیم.

صاحب‌خبر - یورگن هویگل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در اهواز بیان کرد: ما اینجا هستیم تا بخش عمده کمک ها را از طریق جمعیت هلال احمر به خوزستان ارایه کنیم.
وی افزود: ما با هدف بررسی وضعیت مناطق آسیب دیده و برنامه ریزی برای کمک رسانی از طریق هلال احمر به ایران سفر کرده ایم.
وی ادامه داد: هم اکنون تمرکز عملیات از سوی جمعیت هلال احمر در حوزه ارایه خدمات برای اسکان اضطراری، کمک امدادی، غذایی، درمانی و کمک های مرتبط با حمایت های روانی اجتماعی است.
به گزارش ایرنا تیم ارزیابی و هماهنگی میدانی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در قالب چهار نفر ظهر روز چهارشنبه وارد خوزستان شدند که در ابتدا از مرکز کنترل و حوادث مدیریت بحران استان خوزستان دیدن کردند و پس از آن به سالن شهدای کارگر اهواز - انبار جمع آوری و کمک های اهدایی مردم، نهادها ، سازمان ها و ادارات سراسر کشور - رفتند، همچنین از اردوگاه اسکان اضطرای ناصر خسرو در اهواز دیدن کردند.
این تیم قرار است فردا از دیگر مناطق سیل زده خوزستان به منظور برآورد خسارات دیدن کند.
از اوایل فروردین امسال به دلیل طغیان رودخانه های دز، کارون و کرخه بسیاری از مناطق حاشیه ای این رودخانه ها در خوزستان درگیر سیلاب است.
در جریان سیل اخیر هلال احمر خوزستان به 170 هزار و 584 نفر سیل زده از چهارم فروردین تاکنون امداد رسانی کرده است.
7164/ 6037
انتهای پیام

نظر شما