شناسهٔ خبر: 32343722 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فوتبال جهان| کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا رأی به تخلف باشگاه بارسلونا داد

R1015163/P/S3,1410/CT10 / R1015163/P1015145/S3,1410/CT10

فوتبال جهان - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا تخلف باشگاه بارسلونا در این فصل از رقابت‌های جام حذفی را تأیید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، کارمن پرس، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا به صورت رسمی اعلام کرد اقدام باشگاه بارسلونا در استفاده از خوان برانداریس، ملقب به «چومی» در بازی مقابل لوانته در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا غیرقانونی و تخلف بوده است.

باشگاه بارسلونا در آن بازی که با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد، در حالی از بازیکن تیم ذخیره‌هایش استفاده کرد که او به سبب سه اخطاره بودن، اجازه همراهی این تیم را نداشت. باشگاه لوانته نیز خیلی دیر و خارج از بازه زمانی مقرر نسبت به اعتراض به اقدام غیرقانونی بارسایی‌ها اقدام کرد و همین موضوع سبب شد که اعتراضش نتیجه‌ای نداشته باشد و آبی‌و‌اناری‌ها در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 5 بر یک پیروز شدند و صعود کردند. لوانته حتی برای دومین بار از دادگاه ورزش اسپانیا فرجام‌خواهی کرد، اما باز هم به جایی نرسید.

 

با وجود اثبات تخلف باشگاه بارسلونا به استفاده از بازیکن غیرمجاز تغییری در روند برگزاری جام حذفی اسپانیا ایجاد نخواهد شد و این باشگاه همچنان به عنوان یکی از فینالیست‌های کوپا دل‌ری در تاریخ 26 ماه می (پنجم خرداد) در ورزشگاه بنیتو ویامارین به مصاف والنسیا می‌رود تا از عنوان قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها دفاع کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما