شناسهٔ خبر: 32343566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ذوب‌آهن در خانه مهمان‌وار صدرنشین را متوقف کرد/ تب داغ بالانشین‌ها

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز اول هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 18 و در ورزشگاه فولادشهر میزبان پرسپولیس تهران است.

درحالی که برخلاف قانون تعداد هواداران پرسپولیس در ورزشگاه بیشتر از هواداران ذوب‌آهن بود، شاگردان منصوریان شروع خوبی داشتند و روی چند صحنه بروی دروازه حریف خطرناک ظاهر شد.

در ادامه پرسپولیس هم چند موقعیت نصفه و نیمه داشت ولی موقعیت‌های دو تیم در حد و اندازه هیجان این بازی نبود و دو تیم در پایان نیمه اول با نتیجه مساوی راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم شاگردان منصوریان بازی را بازهم بهتر آغاز کردند و با حملات پردامنه موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردند ولی این موقعیت‌ها نتوانست حریف را باز کند.

در ادامه بازی و در فاصله 20 دقیقه پایانی بازی، پرسپولیسی‌ها هم توانستند خود را در زمین پیدا کنند و در ضدحملات موقعیت‌هایی را ایجاد کنند.

بازی در 10 دقیقه پایانی بسیار حساس دنبال شد و هر دو تیم بروی ضدحملات موقعیت‌های داشتند که هیچ کدام راهی به سمت دروازه‌ها پیدا نکردند تا بازی تا دقایق اضافی هم با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

داور: اشکان خورشیدی

کمک‌داوران: ضا سخندان، محمد راهی، سعید رحیمی‌‌مقدم، علی بای و رضا قیم

کارت زرد: دقیقه 39 محمد نادری از پرسپولیس - دقیقه 75 شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس- دقیقه 77 حمید بوحمدان از ذوب‌آهن- دقیق 78 سیامک نعمتی از پرسپولیس- دقیقه 94 محمدرشید مظاهری از ذوب‌آهن

کارت قرمز: -

گل: -

ترکیب ذوب‌آهن اصفهان: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، هادی محمدی(دقیقه 81 محمد نژادمهدی)، حمید بوحمدان، سیدمحمدرضا حسینی(دقیقه 93 مهران درخشان‌مهر)، قاسم حدادی‌فر، اوساگونا کریستین، محمد زبیر نیک‌نفس(دقیقه 57 رضا حبیب‌زاده)، حمید ملکی، میلاد فخر‌الدینی و ارسلان مطهری

سرمربی: علی‌رضا منصوریان

ترکیب پرسپولیس تهران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، بشار رسن(دقیقه 86 سعید کریمی)، احمد نورالهی، مهدی ترابی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، محمد نادری، علی علیپور و سیامک نعمتی

سرمربی: برانکو

اتفاقات مهم بازی:

- در دقیقه 91 توپ ارسالی از سوی بیرانوند به صورت خطرناکی راهی دروازه ذوب‌آهن شد که رشید مظاهری توپ را از زیر دروازه بیرون کشید و توپ راهی کرنر شد.

- در دقیقه 89 محمد نادری کرنر ارسالی به روی دروازه را با فاصله اندک به صورت خطرناک به بیرون زد.

- در دقیقه 86 توپی روی محوطه جریمه ذوب‌آهن ارسال شد که بازیکنان پرسپولیس نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.

- در دقیقه 72 سانتر خطرناک روی دروازه ذوب‌آهن ممکن بود با ضربه سر مدافعان ذوب‌آهن وارد دروازه شود که با دخالت دفاع راهی کرنر شد.

- در دقیقه 71 سیامک نعمتی پشت محوطه ذوب‌آهن صاحب توپ شد که ضربه اون به همان جایی رفت که رشید مظاهری جای‌گیری کرده بود.

- در دقیقه 66 امیرارسلان مطهری سانتری را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد که ضربه سر آسوگونا به بیرون رفت.

- در دقیقه 62 علی علیپور در محوطه ذوب‌آهن صاحب توپ شد ولی ضربه او با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

- در دقیقه 59 بازهم بروی یک ضربه کرنر، آسوگونا ضربه سری را روانه دروازه بیرانوند کرد که بازهم واکنش دروازه‌بان پرسپولیس مانع گلزنی ذوبی‌ها شد.

- در دقیقه 58 فرار زیبای سیدمحمدرضا حسینی از سمت راست توپی را به سمت دروازه روانه را که با واکنش بیرانوند راهی کرنر شد.

- در دقیقه 55 بشار رسن سانتر خطرناکی را روی دروازه ذوب‌آهن روانه کرد ولی مهاجمان پرسپولیس نتوانستند این توپ را که در موقعیت خوبی بود، به سمت دروازه روانه کنند.

- در دقیقه 51 سیدمحمدرضا حسینی از روی کرنر خطرناکی را روی دروازه بیرانوند روانه کرد که بیرانوند مانع ضربه زنی آسوگونا شد.

- در دقیقه 41 سانتر سیدمحمدرضا حسینی روی دروازه پرسپولیس با واکنش بیرانوند راهی کرنر شد.

- در دقیقه 22 اوساگونا یک ضربه قیچی به سمت دروازه بیرانوند روانه کرد که با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

- در دقیقه 12 ضربه محمد نادری با فاصله کم از کنار دروازه رشید مظاهری به بیرون رفت.

- در دقیقه 5 سانتر محمد زبیر نیک‌نفس بروی دروازه موقعیت خوبی را در اختیار اوساگونا قرار داد که ضربه سر او با مهار زیبای بیرانوند راهی کرنر شد.

- در دقیقه 2 سانتر سیدمحمدرضا حسینی بروی دروازه  پرسپولیس با ضربه سر حمید بوحمدان روانه دروازه بیرانوند شد که دروازه پرسپولیس توپ را مهار کرد.

انتهای پیام/63090/ک/

نظر شما