شناسهٔ خبر: 32343540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حضور پر رنگ ارتشیان در کنار سیل زدگان

فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی بروجرد گفت: نیروهای مسلح در عملیات‌های مردم‌یاری نقش پررنگی را در امدادرسانی به سیل‌زدگان ایفا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، امیر محمد مرادی ظهر امروز در دیدار کارکنان مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد با امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: در جریان سیل اخیر ۲۱ یگان، ۳۰ قرارگاه منطقه‌ای و ۳ قرارگاه لشکری در قالب قریب به ۶ هزار نفر از پرسنل نیروی زمینی به یاری سیل‌زدگان شتافتند.

وی عنوان کرد: امدادرسانی هوایی، احداث پل‌های ثابت و شناور، دریافت و تقسیم کمک‌های مردمی، بازگشایی راه‌های مسدود شده و لایروبی خیابان‌ها و منازل سیل‌زدگان از جمله مهمترین اقدامات ارتش در جریان سیل اخیر در کشور بود.

فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی بروجرد ادامه داد: این گروه نیز با اعزام ۱۵۰ نفر از نیروها و قریب به ۵۰ دستگاه از وسایل مهندسی حضور فعالی در مناطق سیل‌زده گمیشان، دورود، ازنا و  پل‌دختر داشت.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن روز ارتش تاکید کرد: بقای ارتش آن هم به فرمان تاریخی امام راحل (ره) موجب خیرات و برکات زیادی برای جمهوری اسلامی شد.

وی با اشاره به نقش ارتش، سپاه و بسیج در مبارزه با عناصر ضد انقلاب خاطرنشان کرد: در دوران هشت ساله دفاع مقدس نیز ارتش به همراه دیگر نیروهای مسلح به مقابله با رژیم بعث عراق پرداخت و جانانه از کشور دفاع کرد.

فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی بروجرد ادامه داد: در جریان جنگ تحمیلی نیروی زمینی ۲۳۹ عملیات آفندی را اجرا کرده و در عملیات‌های پدافندی شرکت کرده است.

مرادی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون به عنوان یک ارتش مردمی در خدمت مردم بوده و نمونه و مصداق آن را می‌توان در عملیات‌های مردم‌یاری در جریان وقوع زلزله‌ نقاط مختلف کشور دید.

وی عنوان کرد: اکنون با در جریان سیل اخیر نیز ۲۱ یگان، ۳۰ قرارگاه منطقه‌ای و ۳ قرارگاه لشکری در قالب قریب به شش هزار نفر از پرسنل نیروی زمینی به یاری سیل‌زدگان شتافتند.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

نظر شما