شناسهٔ خبر: 32343091 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در آستانه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

رونمایی از کتاب‌های شنیداری کانون پرورش فکری

مراسم رونمایی دو مجموعه کتاب شنیداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «کتاب آوا» با حضور برخی هنرمندان مشارکت کننده در این عرصه برپاست

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در آستانه سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ۱۰ عنوان رمان قدیمی و خاطره‌انگیز و ۱۰ عنوان کتاب کودک کانون پرورش فکری که با صدای ۱۰ هنرمند عرصه سینما و تلویزیون تهیه شده است رونمایی شد و قرار است در نمایشگاه تهران که ۴ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند ارائه شود.
«پیروزی بر شب»، «کودک، سرباز و دریا»، «لک‌لک‌ها بر بام»، «تیستو سبز انگشتی»، «میگل»، «بچه‌های راه‌آهن»، «کلاس پرنده»، «پولینا چشم و چراغ کوهپایه»، «با خانمان» و «مادر» عنوان رمان‌هایی است که با صدای حبیب رضایی، امین زندگانی، احترام برومند، افسانه بایگان، سروش صحت، رامین ناصرنصیر، منصور ضابطیان، گلاره عباسی، احسان کرمی و الهام پاوه‌نژاد، روایت شده است.
در عین حال، کتاب‌های کودک «خداحافظ راکون پیر»، «گل اومد بهار اومد»، «کرم سه نقطه»، «قصه دو تا لاکپشت تنها»، «بود و بود و بود... (۱)»، «بود و بود و بود... (۲)»، «قصه عمو نوروز و خاله نوبهار»، «قدم یازدهم»، «ماهیگیر و بهار» و «ماه مهربان» با روایت آزاده مقدم به کتاب صوتی تبدیل شده است.

نظر شما