شناسهٔ خبر: 32341279 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

جشن بچه‌های آفتاب در انتظار نور

گروه جامعه ــ به‌‌مناسبت فرارسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) جشن بزرگ «بچه‌های آفتاب» با حضور بیش از هزار کودک ایرانی و جبهه مقاومت در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاوران، اسماعیل قضات‌لو، رئیس فرهنگسرای خاوران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه از امامان علیهم السلام این‌گونه به ما رسیده که ‌شیعیان ما کسانی هستند که در شادی ما شاد بوده و در غم ما اندوهناک باشند‌ اظهار کرد: نیمه شعبان میلاد روشنایی بر دل‌های غفلت زده ما شیعیان است تا بیش از این امام خود را تنها نگذاشته و دست یاری به سویش دراز کنیم. وظیفه ماست که ندای لبیک خود را به پیشگاه حضرت مهدی(عج) عرضه نموده و با معرفت کامل نسبت به ایشان به وظایف خود در قبال آن حضرت جامه عمل بپوشانیم.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه و عمق بخشیدن به معرفت دینی کودکان و نوجوانان در جشن های نیمه شعبان باید مورد توجه قرار گیرد با معرفت و آگاهی همراه باشد بر همین اساس جشن بزرگ بچه‌های آفتاب‌ با حضور بیش از هزار کودک ایرانی و جبهه ی مقاومت و همچنین همراهی کودکان شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

قضات‌لو با اشاره به حضور خانواده شهدای حریم ولایت در این مراسم خاطر نشان کرد: به منظور نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل و الگوپذیری از ایثارگری فرزندان و خانواده شهدا، اجرای برنامه های قدردانی و تجلیل از خانواده شهدا امری ضروری است، چرا که قدردانی از این قشر قدردانی از شهدا به شمار می رود، برهمین اساس حضور کودکان شهدای مدافع حرم در این برنامه به‌ منظور تجلیل از این غنچه‌های مقاومت تدارک دیده شده است، که در آن از کودکان شهدای حریم حضرت زینب(س) یاد کرده و از آن ها تقدیر می‌‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم با مجری‌گری محمد خوارزمی، اجرای عمو روحانی، گروه سرود شهدای افغانستان، گروه تئاتر کودک، مسابقه و پذیرایی در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود. از کودکان علاقه‌مند دعوت می‌شود جهت شرکت در جشن بچه‌های آفتاب‌ روز دوشنبه 2 اردیبهشت ماه از ساعت 10 تا 12 به نشانی: میدان خراسان، خیابان خاوران، فرهنگسرای خاوران، پردیس تئاتر تهران مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33015423 تماس بگیرند.

انتهای پیام

نظر شما