شناسهٔ خبر: 32341058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آماده باش 3 هزار نیروی شهرداری قم در ایام نیمه شعبان

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: سه هزار نفر از پرسنل خدمات شهری، ترافیکی، ستادی و فضای سبز شهرداری به همراه 290 خودروی شهرداری قم در ایام نیمه شعبان در آماده باش خواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید محسن میرهادی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به ستاد تسهیلات زائرین شهرداری قم اظهار کرد: این ستاد 10 کمیته تخصصی دارد که ریاست آن بر عهده شهردار قم و جانشین او معاونت خدمات شهری شهرداری است، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری دبیر ستاد است.

وی ادامه داد: شهرداری قم هشت ستاد در پیرامون مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان دارد و اداره این ستادها بر عهده شهرداری‌های مناطق هشت گانه است، شهرداری پنج پایگاه اطلاع رسانی هم در این ایام راه اندازی می‌کند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم افزود: 16 پارکینگ و پارک سوار برای ایام نیمه شعبان در پیرامون مسجد مقدس جمکران به مساحت 200 هکتار ایجاد شده است و ظرفیت این پارکینگ‌ها چهار هزار اتوبوس و 45 هزار خودرو است.

میرهادی مسیرهای دسترسی به مسجد مقدس جمکران را پنج مسیر دانست و تصریح کرد: این مسیرها از جاده قدیم اصفهان به قم، جاده سلفچگان به قم، بزرگراه جعفریه به قم، آزادراه تهران به قم و اتوبان کاشان به قم هستند.

وی ادامه داد: سه هزار نفر از پرسنل خدمات شهری، ترافیکی، ستادی و فضای سبز شهرداری قم به همراه 290 خودروی شهرداری در ایام نیمه شعبان در آماده باش خواهند بود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم افزود: 138 ایستگاه صلواتی تاکنون مجوز فعالیت در ایام نیمه شعبان در بلوار پیامبر اعظم(ص) را گرفتند تا به زائران خدمت رسانی کنند.

میرهادی با اشاره به وضعیت امکانات شهر قم اظهار کرد: هزار و 468 سرویس بهداشتی در سطح بوستان‌ها و معابر شهرداری وجود دارند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی کردیم که دو هزار و 500 تاکسی زائران و شهروندان قمی را به مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان انتقال بدهند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: در صورت مساعد بودن آب و هوا، امکان نصب چادر در پنج بوستان شهر قم برای زائران در ایام نیمه شعبان وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/78004/آ40

نظر شما