شناسهٔ خبر: 32340792 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آقای مجری دیگر علاقه‌ای به اجرا ندارد + جزئیات

بازیگر سریال «پایتخت» گفت: از همان ابتدا که پا به عالم هنر گذاشتم دغدغه بازیگری داشتم و الان که روی بازیگری متمرکز شده‌ام، دیگر دوست ندارم اجرا کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «هومن حاجی عبداللهی» بازیگر سریال «پایتخت»، با اشاره به حضور خود در حیطه اجرا و صداپیشگی که مدت‌ها در تلویزیون به آن مشغول بوده است، گفت: مدتی است که پیشنهاد‌های زیادی برای اجرا دارم، اما تصمیم گرفتم تا اجرا نکنم.

از همان ابتدا که پا به عالم هنر گذاشتم دغدغه بازیگری داشتم و الان که روی بازیگری متمرکز شدم دیگر دوست ندارم اجرا کنم.

وی ادامه داد: این موضوع درباره صداپیشگی هم وجود دارد و با اینکه بعد از صداپیشگی عروسک پنگول در برنامه «رنگین کمان» پیشنهاد‌های بسیاری در این زمینه داشتم، اما هیچکدام را قبول نکردم.

بیشتر بخوانید: گفتگو با هومن حاجی عبدالهی درباره حساسیت‌های نقش یک روحانی

این بازیگر در ادامه با اشاره به سایر فعالیت‌های خود در زمینه‌های مختلف هنری گفت: اواخر سال گذشته در نمایشی به نام «تناسخ سه تا ۳۵ تومن» بازی کردم که در جشنواره تئاتر فجر نیز اجرا داشت و در بخش مسابقه جایزه گرفتم.

آقای مجری دیگر علاقه‌ای به اجرا ندارد + جزئیات

این بازیگر با بیان اینکه شخصیت «رحمت» در سریال «پایتخت» جزیی از وجودم شده است، بیان داشت: همه بچه‌های پایتخت با نقشی که بازی می‌کنند عجین شده و دیگر بعد از ۶ سال همه ما مثل یک خانواده شدیم. این سریال از جمله کار‌هایی است که مردم همیشه آن را دوست دارند و اینکه خواسته آن‌ها را برآورده کنیم، یک وظیفه است که بر دوش ما بوده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

حاجی‌عبداللهی: دیگر علاقه‌ای به اجرا ندارم/ «رحمت» جزئی از شخصیتم شده

نظر شما