شناسهٔ خبر: 32340673 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

در سفر به ویتنام صورت گرفت؛

دیدار مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با مقامات بندر بزرگ تجاری «های فونگ» ویتنام/ بررسی ظرفیت های تجاری و ارتباطی دو کشور/ تاکید براستفاده از فرصت های اقتصادی دریامحور

معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در جریان سفر به ویتنام از بندر بزرگ «های فونگ» بازدید و در جلسه‌ای با حضور مقامات این بندر ظرفیت‌های تجاری و ارتباطی دو کشور بررسی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد راستاد مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در جریان سفر به ویتنام امروز با مقامات رسمی بندر «های فونگ» دیدار و در جلسه ای ضمن تشریح ظرفیت‌ها و عملکرد بنادر کشور، برنامه های توسعه ای و دستاوردهای دریایی ایران بر گسترش روابط اقتصادی و استفاده از فرصت های اقتصادی دریامحور موجود در دو کشور تاکید کرد.

در این جریان این جلسه و بررسی دو طرف بر ظرفیت های تجاری و ارتباطی دو ایران و ویتنام، راستاد بازدیدی از این بندر که بزرگ ترین بندر تجاری شمال ویتنام و دومین بندر این کشور بعد از بندر «هوشیمینه» داشت. در جریان این بازدید مقامات بندر های فونگ گزارشی از ظرفیت‌ها و عملکرد این بندر به مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و هیات همراه ارائه دادند و محیط عملیاتی و توانمندی های این بندر مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است در این دیدار، دکتر هادی حق شناس؛ معاون امور دریایی سازمان بنادر و محمدعلی سعیدی پور مدیر کل توافقنامه ها و توسعه بازار سازمان بنادر حضور داشتند.

سفر مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی و هیئت همراه به ویتنام براساس دعوت رسمی مقامات عالی‌رتبه دریایی این کشور و با هدف توسعه همکاری‌های بندری و دریایی با توجه به توسعه پر شتاب ویتنام صورت گرفته است.

نظر شما