شناسهٔ خبر: 32340627 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

صبح امروز صورت گرفت؛

آشنایی دانش‌آموزان با قابلیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان گفت: دانش‌آموزان پایه نهم گلپایگان از نزدیک با قابلیت‌های این دانشگاه آشنا شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گلپایگان، مجتبی عظمتی ظهر امروز در حاشیه  بازدید دانش‌آموزان پایه نهم مدرسه ریحانه‌النبی(س) گلپایگان از این واحد دانشگاهی اظهار کرد: این بازدید در راستای آشنایی دانش‌آموزان با محیط علمی دانشگاه، نحوه پذیرش دانشجو، چشم‌انداز و آینده شغلی فارغ‌التحصیلان در هرکدام از رشته‌های تحصیلی، انجام شد تا بتوانند با تأمل و آگاهی بیشتر روی تحصیل در دانشگاه و آینده شغلی خود فکر کنند.

وی افزود: تلاش داریم تا دانش‌آموزان مستعد گلپایگانی در همه زیرگروه‌های آموزشی با توانمندی‌های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان آشنا شوند و با اطمینان از سطح کیفی خدمات آموزشی و پژوهشی و با اتکا به فضاهای آموزشی، آزمایشگاهی و ورزشی استاندارد، نیروی انسانی مجرب و متخصص، آزمایشگاه و کارگاه‌های روزآمد و مدرن و ظرفیت‌های نخبه‌پروری با توجه به فعالیت باشگاه پژوهشگران جوان و انجمن‌های علمی، این واحد دانشگاهی  را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند و با سلامت و آسودگی خاطر در کنار والدین به تحصیل علم و معرفت بپردازند.

عظمتی گفت: بازدیدها به‌طور منظم در مقاطع مختلف تحصیلی در راستای تعامل و همکاری بین دانشگاه و آموزش‌وپرورش از امکانات علمی آموزشی و فرهنگی دانشگاه انجام شده و همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش آنا،  دانش‌آموزان بعد از بازدید با حضور در سالن اجتماعات، اطلاعات لازم در زمینهٔ تعداد رشته‌های موجود، نحوه ورود و انتخاب رشته دانشگاه را از کارشناسان و مدیر گروه پرستاری دریافت کردند.

انتهای پیام/4117/4062/

نظر شما