شناسهٔ خبر: 32340241 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

در مسابقات آسیایی حاصل شد؛

تصاحب 7 مدال توسط کاراته‌کاهای دانشگاه آزاد اسلامی

کاروان اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی به مسابقات کاراته دانشجویان آسیا چهار مدال طلا، دو نفره و یک برنز به دست آورده و نایب‌قهرمان این مسابقات شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اولین دوره مسابقات قهرمانی کاراته دانشجویان آسیا ۲۰۱۹ از ۲۵ فروردین‌ماه در ماکائوی چین آغاز شده است که کاروان اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی توانست چهار مدال طلا، دو نقره و یک برنز از این مسابقات را از آن خود کند. تیم اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات دانشجویان آسیا توانست قهرمان بخش کمیته رشته کاراته و نائب قهرمان دانشجویان آسیا شود.

محدثه آقایی در وزن مثبت68، مهدی رحیمی‌نژاد در وزن منفی 75 کیلوگرم، علی مسکینی در وزن منفی۶۰ کیلوگرم و بهنوش نجفی نیز در وزن منفی۶۱ کیلوگرم کاراته‌کاهای دانشگاه آزاد اسلامی هستند که در مسابقات دانشجویان آسیا مدال طلا کسب کردند. آویشن باقری در وزن منفی۵۵ کیلوگرم  و علی‌اکبر دستجانی  در وزن منفی 84 کیلو گرم مدال نقره این مسابقات را از آن خود کرده و میعاد یاری نیز مدال برنز این مسابقات را به دست آورد.

مسابقات کاراته در دو بخش کاتا و کمیته برگزار شده است. در این دوره از مسابقات ۱۱ تیم از کشورهای ژاپن، چین، مغولستان، سنگاپور، نپال، هنگ‌کنگ، سریلانکا، مالزی، فیلیپین و ایران در این مسابقات شرکت کردند.

علی‌اکبر دستجانی، علی مسکینی، مهدی رحیمی‌نژاد، میعاد یاری به سرمربیگری احمد صافی به مربیگری بهمن حسن‌زاده در بخش آقایان و بهنوش نجفی، آویشن باقری، فائزه چیذری، محدثه آقایی در بخش بانوان به سرمربیگری لیلا بهرامی کاروان اعزامی تیم کاراته دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/4107/4084/پ

برچسب‌ها:

نظر شما