شناسهٔ خبر: 32339040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کانال «بندولی» به طول ۵.۱ کیلومتر به بهره‌برداری رسید؛ قرارگاه خاتم‌الانبیا به وعده‌اش عمل کرد‌

R41471/P/S6,70/CT11 / R41471/P1377/S6,70/CT11

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به احداث کانال ۵.۱ کیلومتری برای مهار طغیان گرگانرود گفت: احداث کانال «بندولی» کاربزرگی بود که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) آن را پذیرفت و در ۱۴ روز به سرانجام رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آق‌قلا، سردار حسین معروفی ظهر امروز در افتتاح کانال انحراف سیلاب بندولی اظهارداشت: درزمان وقوع سیلاب فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص)  وعده احداث این کانال را داد امروز این وعده محقق شد.

وی با بیان اینکه احداث این کانال به طول 5.1 کیلومتر نیازمند کاری جهادی بود، ادامه داد: فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در این منطقه حضور داشت اما وقوع سیل در دیگر نقاط کشور سبب شد، به مناطق دیگری برود اما فرمانده سپاسد تا پایان کار در این منطقه حضور داشت. از این پس طغیان گرگانرود با احداث این کانال مهار می‌شود.

سردار معروفی گفت: این کار بزرگی است که در کنار آن نیروهای بسیج سازندگی هم به کمک قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) آمدند و در 14 روز این کار مهم به سرانجام رسید و برای ادامه این کار باید تلاش شود تا در آینده منفعت آن را  مردم منطقه ببینند.

فرمانده سپاه نینوای استان با اشاره به احداث پل سلمان هم گفت: این پل در سه یا چهار ماه آینده احداث می‌شود و در کنار آن به یک پل دیگر برای دسترسی  مردم به قبرستان نیاز است که آن هم باید در برنامه قرار گیرد.

انتهای پیام/ش

نظر شما