شناسهٔ خبر: 32338759 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار قم:

کارنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران درخشان و پرافتخار است

قم - ایرنا - استاندار قم در پیامی به مناسبت 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران آورده است: کارنامه ارتش در راه حفظ عزت، استقلال میهن اسلامی و شرافت ملت ایران، درخشان و پرافتخار است.

صاحب‌خبر -

در پیام بهرام سرمت که نسخه ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: 29 فروردین، روز پاسداشت حماسه آفرینی های ارتش جمهوری اسلامی ایران و تکریم دلیر مردانی است که یاد و نام پرافتخارشان با حماسه و ایثار قرین گشته است.
پیام ادامه یافته است: نیروی متعهد و غیرتمندی که در اوج حرکت توفنده انقلاب اسلامی و در لبیک به فرمان امام امت، به اقیانوس عظیم ملت در راه مبارزه با رژیم ستمشاهی پیوست و با این اقدام هوشمندانه، مردمی بودن، انقلابی گری و وفاداری خود به نظام اسلامی را به اثبات رساند.
پیام حاکی است: ارتش فداکار پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خصوص طی سال های دفاع مقدس، در قامت بازوی دفاعی پرتوان و غیرتمند نظام و حافظ سربلند عزت و اقتدار و امنیت کشور ظاهر شد و با تقدیم هزاران شهید، جانباز و ایثارگر، کارنامه درخشان و پرافتخاری را در راه حفظ عزت و استقلال میهن اسلامی و شرافت ملت ایران بر جای نهاد.
در این پیام تصریح شده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر ایفای موفق و تحسین برانگیز ماموریت های دفاعی، در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی کشور و خدمت رسانی به مردم در بحران ها و حوادث طبیعی نیز سهم ویژه و حائز اهمیتی را ایفا نموده است.
پیام می افزاید: ارتش توانمند، امروز نیز به مدد تجارب ارزشمند اندوخته از دوران جنگ و با صلابت و کوبنده تر از همیشه و متحد و یکپارچه در کنار سایر نیروهای مسلح، آماده دفاع از اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدهای دشمنان می باشد.
استاندار قم در این پیام، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ارتش، فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به نیروهای فداکار و جان برکف ارتش در جای جای ایران اسلامی به ویژه فرماندهان و کارکنان سخت کوش این یگان در استان قم تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق ها و سرافرازی همه این عزیزان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و فرامین فرماندهی معظم کل قوا را از درگاه ایزد منان مسالت کرده است.
1175 /

نظر شما