شناسهٔ خبر: 32337513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سیستان و بلوچستان ،

ارائه خدمات بیمه سلامت به مددجویان کمیته امداد

خبرگزاری صداوسیما

همه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سسیستان و بلوچستان از خدمات بیمه سلامت بهره مند می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان ، این تفاهم نامه ای بود که امروز بین کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیمه سلامت و همزمان با سراسر کشور در زاهدان هم امضا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: با امضاء این تفاهم نامه از ابتدای امسال، بیمه سلامت و طرفهای قرار داد آن، همه خدمات بیمه ای و درمانی را به مدجویان کمیته امداد ارائه می دهند.

عبادی افزود: سال گذشته 14 میلیارد تومان هزینه بیمه مدجویان کمیته امداد در استان بوده است که این بودجه به بیمه سلامت افزوده شده است و امسال کمیته امداد بودجه ای تحت عنوان حمایت های بیمه ای از مددجویان نخواهد داشت.

وی گفت: مدجویان این نهاد تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند کارتهای بیمه کمیته امداد خود را با دفترچه های بیمه سلامت تعویض کنند.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان هم در این مراسم گفت: بر اساس برنامه توسعه ششم باید بیمه پایه مدد جویان کمیته امداد را تحویل می گرفتیم.

عباسی با بیان این که در استان 44 هزار مددجو کمیته امداد داریم، افزود: این تفاهنامه شامل شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت است و شهرها و روستاهای با جمعیت کمتر، پیش از این به بیمه سلامت افزوده شده بودند.

وی گفت: هزینه تبدیل هر کارت بیمه کمیته امداد به دفترچه بیمه سلامت 3 هزار تومان است که این هزینه را کمیته امداد تقبل کرده و مددجویان هیچ گونه هزینه ای را پرداخت نمی کنند.

 

ارائه خدمات بیمه سلامت به مددجویان کمیته امداد ارائه خدمات بیمه سلامت به مددجویان کمیته امداد ارائه خدمات بیمه سلامت به مددجویان کمیته امداد ارائه خدمات بیمه سلامت به مددجویان کمیته امداد ارائه خدمات بیمه سلامت به مددجویان کمیته امداد

نظر شما