شناسهٔ خبر: 32337358 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

20 هزار مددجوی بوشهری زیر پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند

بوشهر- ایرنا- مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: براساس تفاهم نامه این سازمان با کمیته امداد امام خیمنی (ره) برای انتقال پوشش بیمه شدگان شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت، 20هزار مددجوی این استان زیرپوشش خدمات بیمه سلامت قرار می گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، پرویز رمضانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: براساس این تفاهم نامه پوشش بیمه ای مددجویان کمیته امداد در شهرهای بالای 20 هزار نفر به بیمه سلامت منتقل می شود.
وی بیان کرد: براین اساس دفترچه بیمه سلامت برای این مددجویان صادر و امکان ارائه خدمات بیمه ای یکسان و بدون هیچ تبعیضی برای آنها فراهم می شود.
رمضانی اضافه کرد: پیش از این بخش عمده ای از مددجویان کمیته امداد در روستاها و شهرهای زیر20 هزار نفر به بیمه سلامت منتقل و برای آنان دفترچه بیمه روستایی صادر شده است.
وی یادآور شد: با امضای این تفاهم نامه در گام نخست برای بیماران خاص زیر پوشش کمیته امداد در شهرهای بالای 20 هزار نفر دفترچه بیمه سلامت و تا یک ماه آینده برای سایر مددجویان این بخش دفترچه بیمه سلامت صادر و خدمات ارائه می شود.
وی یادآور شد: در زمان حاضر حدود 490 هزاربیمه شده در استان بوشهر زیر پوشش صندوق بیمه سلامت قرار دارند.
قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر گفت: براساس تفاهم نامه بین کمیته امداد و سازمان بیمه سلامت عدالتی در ارائه خدمات درمانی به صورت یکپارچه برای جامعه هدف ایجاد می شود.
مجید گزدرازی افزود: براساس این تفاهم نامه تاکنون یکهزار و 200 نفر از بیماران صعب العلاج زیر پوشش کمیته امداد به بیمه سلامت معرفی و دفترچه آنها صادر شده است.
وی تاکید کرد: با انتقال پوشش بیمه ای مددجویان کمیته امداد به بیمه سلامت خدمات حمایتی کمیته امداد همچنان ادامه دارد و قطع نمی شود.
6047/6043

نظر شما