شناسهٔ خبر: 32337354 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وحدت ارتش و سپاه اعتقاد قلبی در بین نیرو‌های مسلح است

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش اردبیل گفت: وحدت ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعتقادی قلبی در بین نیرو‌های مسلح است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  سرهنگ محمود سلیمانیان، فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش اردبیل در دیدار با فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های مهم نیرو‌های مسلح تبعیت از ولایت فقیه است و با تاسی از این مهم کشور را به اقتدار و عظمت کنونی رسانده‌اند.

وی تصریح کرد: اتحاد و انسجام سپاه و ارتش نقش بزرگی در دوران هشت سال دفاع مقدس داشت و هر دو مجموعه انقلابی یک هدف را پیش رو دارد و همه ما سرباز مقام معظم رهبری هستم.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل افزود: دشمن از اتحاد و انسجام این دو مجموعه ناکام مانده است و همه ابزار‌های خود برای اختلاف افکنی میان سپاه و ارتش استفاده می‌کند.

سلیمانیان گفت: با وجود تلاش‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان برای تفرقه‌افکنی ولی به حول قوه الهی تمامی نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شده و روز به روز بر این وحدت و همدلی اضافه می‌شود.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل بیان کرد: وحدت ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعتقادی قلبی در بین نیرو‌های مسلح ایران و بیم دهنده برای دشمن و شادی آور و شور آفرین برای ملت عزیزمان است.

انتهای پیام/ع

تبعیت از ولایت فقیه از شاخصه های مهم نیروهای مسلح است

 

برچسب‌ها:

نظر شما