شناسهٔ خبر: 32337350 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استان بوشهر؛

افتتاح بزرگترین دهکده گردشگری ساحلی جنوب کشور در نخل تقی

بزرگترین ‌دهکده و پارک گردشگری ساحلی جنوب کشور در نخل تقی عسلویه افتتاح شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز بوشهر، استاندار بوشهر در این آیین با بیان اینکه اجرای این دهکده گردشگری در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس کاری بسیار ارزشمند است افزود: نخل تقی و عسلویه نباید فقط با سرمایه عظیم نفت و گاز شناخته شود چون این شهرستان از ظرفیت‌های مهمی در عرصه‌های گوناگون از جمله گردشگری برخوردار است.

عبدالکریم گراوند با تاکید بر نگاه ویژه به ظرفیت گردشگری شهرستان عسلویه گفت: دهکده گردشگری نخل تقی در شهرستان عسلویه که دارای 30درصد پیشرفت فیزیکی بود با پیگیری‌های حوزه عمرانی و تخصیص اعتبارات لازم از محل ارزش افزوده و عوارض آلایندگی، روند اجرای آن تسریع یافت و اکنون به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه اجرای این‌گونه طرح‌ها در راستای تحقق مطالبات مردم منطقه است از افزایش زمین‌های دهکده گردشگری نخل‌تقی خبر داد و اضافه کرد: 15 هکتار زمین همجوار دهکده گردشگری نخل تقی به این مجموعه افزوده می‌شود که در کنار طرح عظیم پارس جنوبی می‌تواند تحول شگرفی در راستای نشاط، شادابی، تفریح و گردشگری منطقه ایجاد کند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری نخل تقی و عسلویه،  توسعه گردشگری در اقصی نقاط استان بوشهر در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به سفر اواخر سال قبل رئیس جمهور به استان بوشهر خاطرنشان کرد: مصوبات این سفر شتاب بیشتری به توسعه استان داده است و در همین راستا در روزهای آینده اعتبارات مصوب سفر استانی رئیس جمهور برای اجرای طرح‌های تدوین شده ابلاغ می‌شود.

نظر شما