شناسهٔ خبر: 32336071 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حدادی: قهرمانی آسیا مسابقات کوچکی نیست/ برای المپیک به بالای 70 متر فکر می‌کنم

نایب قهرمان المپیک و قهرمان پرتاب دیسک آسیا می گوید: هدفم برای المپیک 2020 توکیو پرتابی بیش از 70 متر است.

صاحب‌خبر -

احسان حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اردوی دوماهه‌اش در آمریکا اظهار داشت: تمرینات خوبی را آنجا زیر نظر مک ویکلینز پشت سر گذاشتیم که یک مقدار سنگین و فشرده بود. دو مسابقه خوب را هم انجام دادم که نتیجه‌اش قابل قبول بود، اما هنوز آنطور که مدنظرمان است آماده نیستم. آقای مک تمرینات سنگین را به تابستان موکول کرده است که در مسابقات قهرمانی جهان با آمادگی کامل شرکت کنیم در حال حاضر هدف‌مان هم این رقابت‌ها است.

وی ادامه داد:‌در این دو مسابقه که شرکت کردم خواستم ببینم تکنیکم چگونه است که خوشبختانه مربی‌ام گفت نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده است.

* فکر می کردم 67 متر را بزنم

قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد اینکه فکر می‌کردی در این مقطع به رکورد 67 متر برسی یا خیر،‌گفت:‌ واقعیتش این است که فکر می‌کردم. برنامه‌هایمان پرتاب بالای 65 متر بود و قرار نبود پایین‌تر بیاید. همین که آسیب ندیدم خوب است.

 

* قهرمانی آسیا مسابقات کوچکی نیست/ به دنبال ششمین طلا هستم

حدادی در مورد مسابقات قهرمانی آسیا گفت: متاسفانه برخی می‌گویند مسابقات قهرمانی آسیا برای حدادی کوچک است و یک رقابت تدارکاتی محسوب می‌شود. نمی‌دانم این چه حرفی است که می‌زنند. قهرمانی آسیا هم مسابقات بزرگی است. مگر مدال‌آوری در آسیا چیز کمی است. خیلی‌ها دنبال یک برنز آن هستند. حالا من که 5 طلا دارم و به دنبال ششمی هستم چرا باید کوچک شمرده شود. نمی‌دانم این چه حرفی است که می‌زنند.

* می‌خواهم دایموند را با رکورد خوب آغاز کنم

وی با اشاره به اینکه بعد از قهرمانی در آسیا در دایموند لیگ دوحه هم شرکت می‌کنم گفت: بعد از قهرمانی آسیا چند روز بعد مرحله اول دایموند لیگ است و در همان قطر می‌مانم. می‌خواهم دایموند لیگ را با رکورد خوبی آغاز کنم.

* ویلکنز با چینی‌ها به قطر می‌آید

نائب قهرمان المپیک در مورد اینکه آیا مک ویلکینز به قطر می‌اید یا خیر، گفت: بله او چون تحت قرارداد کشور چین است به دوحه خواهد آمد و البته من را هم کمک می‌کند. خواست خدا بود که بتوانم با او ادامه دهم. در این مدت هم خیلی برایم زحمت کشید.

 

*برای المپیک به بیش از 70 متر فکر می‌کنم

حدادی در مورد اینکه این تصور وجود دارد که آیا امسال رکوردی در حدود 70 متر پرتاب کنی یا خیر، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم و انگیزه زیادی دارم و می‌خواهم برای المپیک هم که شده بالای 70 متر پرتاب کنم.

وی در پایان در مورد اینکه بعد از مسابقات دایموند لیگ قطر برنامه تمرینی و اردویی‌اش چطور خواهد بود، گفت: به ایران باز می‌گردم و باید خودم را برای مسابقات دایموند لیگ استکهلم سوئد آماده کنم. اینکه برنامه بلندمدت چطور خواهد بود هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

انتهای پیام/س
 

نظر شما