شناسهٔ خبر: 32334287 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جمع‌آوری عروسک برای مناطق سیل‌زده؛

اجرای طرح «بهار مهربانی»/ مردم کودکان سیل‌زده را فراموش نمی‌کنند

بوشهر - در کنار کمک‌هایی که در تامین نیازهای اولیه مردم در مناطق سیل‌زده صورت گرفته، ارسال اسباب‌بازی و عروسک و نوشت‌افزار برای کودکان این مناطق نیز می‌تواند بخشی از آلام آنان را کاهش دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، از ابتدای وقوع سیل در برخی نقاط کشور، مردم به یاری مناطق سیل زده پرداختند و گروه‌هایی با حضور در این مناطق به امدادرسانی مشغول شدند، گروهی در تأمین غذا برای مردم فعال شدند و برخی نیز کمک‌هایشان را ارسال کردند.

در کنار این اقدامات و فعالیت‌ها، طرح‌های متنوعی نیز در حال اجرا است که یکی از این طرح‌ها تحت عنوان طرح «بهار مهربانی» نگاهی به نیازهای کودکان سیل زده داشته است.

علی دهقان مدیر کتابخانه عمومی آب‌پخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این طرح همزمان در کتابخانه‌های عمومی برگزار شده است که در آب‌پخش شاهد استقبال بسیار خوبی هستیم.

وی اضافه کرد: بسیاری از مردم با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی عروسک‌هایی را برای ارسال به مناطق زلزله‌زده اهدا کردند که شاهد روحیه پرنشاط کودکان در اهدای اسباب‌بازی‌ها برای کودکان سیل‌زده بودیم.

دهقان با اشاره به اینکه عروسک و اسباب‌بازی‌های دست دوم نیز از مردم تحویل گرفته می‌شود افزود: اسباب بازی‌ها و عروسک‌های دست دوم جمع‌آوری شده، در کتابخانه آب‌پخش، شستشو، ضدعفونی و بسته بندی خواهد شد.

نظر شما