شناسهٔ خبر: 32333858 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

با اختصاص بخشی از حقوق رخ داد؛

کمک نقدی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان به سیل‌زدگان

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان در اقدامی انسان‌دوستانه و به‌صورت داوطلبانه یک یا دو روز از حقوق خود را به سیل‌زدگان کشور اهدا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سپیدان، تعدادی از استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان در اقدامی انسان‌دوستانه و به‌صورت داوطلبانه یک یا دو روز از حقوق خود را به سیل‌زدگان کشور اهدا کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان دباره این اقدامات اظهار کرد: این اقدام خداپسندانه در اجرای منویات مقام معظم رهبری در کمک به سیل‌زدگان و حس نوع‌دوستی همکاران انجام شده و در همین راستا تعدادی از استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی در اقدامی خیرخواهانه یک الی دو روز از حقوق فروردین خود را به هموطنان سیل‌زده اهدا کردند.

مهدی شیخ‌موحد با یادآوری شعر سعدی «بنی آدم اعضای یکدیگرند/ که در آفرینش ز یک گوهرند»، با قدردانی از اقدام همکاران این واحد دانشگاهی گفت: در این اقدام فرهنگی و به‌منظور ابراز همدردی مبلغ مورد نظر به منظور یاری به مردم سیل‌زده به حساب مربوطه سازمان برای برنامه‌ریزی بهتر و منسجم‌تر واریز خواهد شد.

وی افزود: کانون دانشجویی هلال احمر و بسیج دانشجویی واحد سپیدان نیز با جمع‌آوری کمک‌های نقدی همکاران و دانشجویان و خیران شهرستان، اقدام به تهیه و بسته‌بندی حداقل 200 بسته بهداشتی، دارویی و غذایی  کرده‌اند که پس از پایان بسته‌بندی در هفته آینده به مناطق سیل‌زده خوزستان ارسال و توسط دانشجویان بسیجی بین مردم سیل‌زده این استان توزیع خواهد شد.

شیخ‌موحد اظهار کرد: با موافقت اعضای شورای فرهنگی واحد سپیدان، هزینه برگزاری جشن اعیاد شعبانیه نیز برای کمک به این امر خداپسندانه اختصاص داده خواهد شد.

انتهای پیام/4103/

نظر شما