شناسهٔ خبر: 32333570 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مجسمه بازیکنان پدیده در مشهد نصب خواهد شد

شهردار مشهد در پیشنهادی تعجب برانگیز وعده ساخت مجسمه بازیکنان پدیده برای نصب در خیابان‌های مشهد را در صورت کسب سهمیه آسیایی داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،محمدرضا کلایی شهردار مشهد گفت: در صورت صعود تیم فوتبال پدیده به آسیا مجسمه‌های بازیکنان این تیم ساخته و در میادین شهر به عنوان اولین تیم مشهدی صعود کننده به آسیا نصب می‌شود.

وی تصریح کرد: ما در حوزه شهرداری می‌توانیم دو قول بدهیم ابتدا اینکه در صورت هر برد در بازی‌های باقی مانده به بازیکنان و کادر فنی تیم یک پاداش و در صورت صعود به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نیز پاداش ویژه‌ای در نظر گرفته خواهد شد.

شهردار مشهد گفت: همچنین پیشنهاد می‌کنم در صورت صعود تیم فوتبال پدیده به آسیا مجسمه‌های بازیکنان این تیم ساخته و در میادین و بوستان‌های شهر به عنوان اولین تیم مشهدی صعود کننده به آسیا نصب شود.


شهرداری می‌تواند پیشنهاد ساخت مجسمه‌ها را به شورا بدهد

 
شهناز رمارم عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد در همین رابطه گفت: اگر بازیکنان تیم فوتبال پدیده بتوانند سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی را کسب کنند اتفاق تاریخی برای مشهد رقم خورده که بسیار ارزشمند است.

وی تصریح کرد: این اقدام می‌تواند با نصب نمادی از بازیکنان و تیم پدیده و نصب آن در شهر به یادگار بماند، اما اینکه بخواهیم مجسمه تک تک بازیکنان این تیم را ساخته و در شهر نصب کنیم اقدام معقولی نیست.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای شهر و شهرداری از تیم پدیده برای کسب موفقیت‌های بیشتر حمایت می‌کنند و ما نیز همراهی با پیشنهاد منطقی در این حوزه را خواهیم داشت.

رمامرم در خصوص لزوم تصویب ساخت و نصب مجسمه بازیکنان پدیده در صورت کسب سهمیه آسیایی در شورای شهر مشهد گفت: شهرداری می‌تواند برای این اقدام لایحه‌ای را به شورا ارسال کرده و در صورت تأیید در کمیسیون و صحن علنی شورا اجرایی شود.

وی افزود: همچنین نصب این مجسمه‌ها می‌تواند در چارچوب طرح استقبال از بهار باشد که در این صورت نیز باید توسط عده‌ای داوری و پس از تأیید اجرایی شود. به هر حال برای ساخت مجسمه بازیکنان پدیده باید کار کارشناسی انجام شده و در شورا به بحث گذاشته شود.

حال باید منتظر ماند و دید واکنش مردم و فرهیختگان شهر به این پیشنهاد آن هم در شرایطی که در مشهد بسیاری از شهدای شاخص، مشاهیر و بزرگان علم و ادب حتی کوچه‌ای را به نام خود ندارند ساخت مجسمه بازیکنانی که بسیاری از آن‌ها بومی مشهد و استان نیز نیستند چقدر کارشناسی شده است؟
 
 
منبع/مهر
 
انتهای پیام//آ.ح

نظر شما