شناسهٔ خبر: 32332609 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

تازه ترین خبرها از "هیس پسر‌ها گریه نمی‌کنند"

کارگردان فیلم زیر سقف دودی گفت: از نظر من وضعیت اکران در سینما باید ریشه یابی شود. من نمی‌دانم چه زمانی عدالت به چرخه اکران آمده و مشکلات حل می‌شود. نه تنها تختی بلکه همه فیلم‌ها ساخته کارگردانان خوب همین کشور است و با به همه فرصت پخش یکسان داده شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

پوران درخشنده نویسنده و کارگردان سینما درباره ساخت فیلم "هیس پسر‌ها گریه نمی‌کنند" گفت: امیدوارم قفل ساخت فیلمم باز شود. در حال حاضر مشغول مکاتبه و گفتگو در قبال اثر هستم منتها این مدت تا حدی مشکلات زیاد است که راه ساخت این فیلم هم طولانی‌تر شده است.

وی در همین راستا ادامه داد: من سال‌ها برای ساخت هیس پسر‌ها گریه نمی‌کنند تلاش کرده ام. مهمترین مساله بار سنگینی است که بر دوش من است. آدم‌ها قصه هایشان را برای من تعریف می‌کنند و من بار مسئولیتی نسبت به آنان دارم که به سختی آن را حمل می‌کنم.

کارگردان فیلم زیر سقف دودی با اشاره به عدم موفقیت تختی در گیشه تاکید کرد: مشکل چرخه اکران یکی دو تا نیست. چرخه اکران همواره دارای مشکلات فراوانی بوده است. فیلم تختی فیلم خوبی است و من آن را دوست داشتم. مخاطب فیلم را دوست داشته و با آن ارتباط برقرار می‌کند، اما اینکه چرا در این زمان اکران شده و سانس‌ها و سینماهایش به این شکل است مشخص نیست.

وی در ادامه افزود: از نظر من وضعیت اکران در سینما باید ریشه یابی شود. من نمی‌دانم چه زمانی عدالت به چرخه اکران آمده و مشکلات حل می‌شود. نه تنها تختی بلکه همه فیلم‌ها ساخته کارگردانان خوب همین کشور است و با به همه فرصت پخش یکسان داده شود.

درخشنده تخصیص سالن و سانس بیشتر به برخی فیلم‌ها را اشتباه خواند و خاطرنشان کرد: اینکه یک فیلم در ابتدا نفروشد و به همین دلیل سانس‌هایش را بگیریم تا فیلم خودمان بفروشد اتفاق عادلانه‌ای نیست. من هیچ عدالتی در چرخه اکران سینما‌ها نمی‌بینم.

 

نظر شما