شناسهٔ خبر: 32331854 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استیلی: عملکرد تیم ملی امید به زودی در کمیته فنی فدراسیون فوتبال بررسی خواهد شد

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: عملکرد تیم ملی امید به زودی در کمیته فنی فدراسیون فوتبال بررسی خواهد شد تا نقاط ضعف و قوت شناسایی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران در گروه سوم رقابت‌های مرحله اول انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در قاره آسیا که به میزبانی تهران برگزار شد با کسب ۲ پیروزی برابر یمن و ترکمنستان و تساوی مقابل عراق در رتبه دوم این گروه قرار گرفت تا به عنوان یکی از تیم‌های دوم گروه‌های ۱۲ گانه به مرحله نهایی این رقابت‌ها که زمستان ۹۸ در تایلند برگزار خواهد شد صعود کند.

از روز گذشته شنیده می‌شود مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال به دلیل نارضایتی از عملکرد زلاتکو کرانچار، سرمربی کروات تیم ملی امید درصدد هستند در راس کادرفنی این تیم تغییراتی به وجود آورند. البته از مشکلات مالی فدراسیون فوتبال هم یکی از دلایل تمایل مسئولان فدراسیون و کمیته ملی المپیک برای قطع همکاری با سرمربی سابق سپاهان و پرسپولیس نام برده می‌شود. در این وضعیت شنیده شده است فدراسیون فوتبال به دنبال یک گزینه ایرانی برای جانشینی کرانچار است.

در جلسه‌ای که روز گذشته بین مهدی تاج و سید رضا صالحی امیری بدون حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان برگزار شد به صورت موقت بحث برکناری کرانچار به بایگانی سپرده شده است.

البته همچنان از یحیی گل محمدی و جواد نکونام به عنوان گزینه‌های جدی سرمربیگری تیم ملی امید نام برده می‌شود.

برای پیگیری بحث احتمال برکناری زلاتکو کرانچار با حمید استیلی، مدیر تیم امید گفتگوی کوتاهی انجام دادیم که او اظهار داشت: پس از هر تورنمنتی عملکرد تیم‌های ملی در کمیته فنی فدراسیون فوتبال بررسی می‌شود و این یک روال طبیعی است. عملکرد تیم ملی امید در رقابت‌های انتخابی المپیک هم به زودی در کمیته فنی بررسی خواهد شد تا نقاط ضعف و قوت آن مورد بررسی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

حضور صالحی امیری در فدراسیون فوتبال / وضعیت کرانچار مشخص می‌شود

کلانی: دلایل برکناری کرانچار موجّه است/ کی‌روش به فوتبال ما لطمه زد/ خارجی بودن یک مربی نمی‌تواند دلیل بر خوب بودن او باشد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید

نظر شما