شناسهٔ خبر: 32331520 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

معاون شهردار تهران تاکید کرد

بررسی پیشنهاد احداث «بی آر تی» در مسیر تهران – کرج

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مطالعه طرح احداث بی آر تی به‌منظور پوشش سفرهای رفت‌وبرگشت تهران - کرج در حال انجام است که با توجه به تقاضای سفر، ایستگاه وردآورد نیز در این طرح دیده‌شده است.

صاحب‌خبر -

 محسن پورسیدآقایی در بازدید از منطقه ٢١  با بیان اینکه بزرگراه شهید همت، آزادراه تهران - کرج و جاده مخصوص به‌عنوان سه محور پیشنهادی در دست مطالعه و ارزیابی است، گفت: این محورها با ایستگاه‌های محدود و با هدف دسترسی سریع‌تر شهروندان به‌عنوان سامانه تندرو در حال مطالعه‌اند.

معاون شهردار تهران بر ضرورت رفع مسائل و مشکلات موجود و توسعه حمل‌ونقل عمومی در منطقه ٢١ به‌عنوان غربی‌ترین نقطه تهران تاکید کرد و گفت: مطالعه احداث ٤ خط جدید مترو در تهران به اتمام رسیده و خط ١١ مترو در دو منطقه ٢١ و ١٨ به شهروندان خدمات‌رسانی خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه در طراحی اولیه خط ١١ مترو تصریح‌شده که این خط به‌تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی مسائل و مشکلات حمل‌ونقل عمومی در مناطق ٢١ و ١٨ باشد و از سوی دیگر، افق بهره‌برداری از ٤ خط مطالعه شده، سال ١٤٢٠ تعیین شده است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل، طراحی ال آر تی و بی آر تی در این مناطق در دستور کار قرار خواهد گرفت.

پورسیدآقایی در ادامه به طرح‌های اصلاح هندسی در منطقه ٢١ اشاره کرد و گفت: اصلاح هندسی دسترسی به مسیر زیرگذر اسماعیل‌آباد، اصلاح هندسی بزرگراه فتح در تقاطع بزرگراه شهید لشگری، اصلاح هندسی تبادل بین کندرو - تندرو در مسیر شرق به غرب حدفاصل آذر ٥ و زیرگذر اسماعیل‌آباد در دست اجراست.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از نصب پل عابر پیاده شهرک فرهنگیان - متروى استادیوم آزادى در آینده نزدیک خبر داد و بر نصب نیوجرسی در بخشی از بزرگراه آزادگان به‌جای گاردیل‌ها و نرده‌های موجود و تجهیز بزرگراه‌های فتح و شهید لشگری به دوربین‌های کنترل سرعت در این منطقه تاکید کرد.

معاون شهردار تهران بر ضرورت ساماندهی پارک حاشیه‌ای در معابری که تقاضا و ظرفیت پارک دارند، اشاره کرد و گفت: طرح نهایی پارک حاشیه‌ای در منطقه ٢ در حال اجراست اما تا اجرای نهایی آن در منطقه ٢١، می‌توان به روش دستی، پارک حاشیه‌ای را در این منطقه مدیریت و ساماندهی کرد./ایلنا
 

کلمات کلیدی

پیشنهاد احداث «بی آر تی»

مسیر تهران – کرج

معاون شهردار تهران

نظر شما