شناسهٔ خبر: 32331432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان بوشهر به‌زودی ابلاغ می‌شود

R41363/P/S6,53/CT12 / R41363/P1361/S6,53/CT12

استاندار بوشهر با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت در اواخر اسفندماه گذشته گفت: در روزهای آینده اعتبارات مصوب این سفر برای اجرای پروژه‌های تدوین شده ابلاغ می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، عبدالکریم گراوند صبح امروز در آیین افتتاح دهکده گردشگری نخل‌تقی در شهرستان عسلویه با بیان اینکه اجرای این دهکده گردشگری در کنار آبهای خلیج فارس کاری بسیار ارزشمند است اظهار داشت: نخل تقی و عسلویه  نباید فقط با سرمایه عظیم نفت و گاز شناخته شود چراکه این شهرستان از ظرفیت‌های مهمی در عرصه‌های گوناگون از جمله گردشگری برخوردار است.

وی، با تاکید بر نگاه ویژه به ظرفیت گردشگری شهرستان عسلویه گفت: دهکده گردشگری نخل تقی در شهرستان عسلویه که دارای 30 درصد پیشرفت فیزیکی بود با پیگیری‌های حوزه عمرانی و تخصیص اعتبارات لازم از محل ارزش افزوده و عوارض آلایندگی، روند اجرای آن تسریع یافت و اکنون به بهره‌برداری رسید.

استاندار بوشهر با بیان اینکه اجرای این گونه طرح‌ها در راستای تحقق مطالبات مردم منطقه است افزود: سال 1398 سالی برای توسعه استان بوشهر پیش بینی شده چراکه در اواخر سال قبل در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر اعتبارات و تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

گراوند به اشاره به اینکه مصوبات سفر استانی رئیس جمهور شتاب بیشتری به توسعه استان داده است خاطر نشان کرد: در روزهای آینده اعتبارات مصوب سفر استانی رئیس جمهور، برای اجرای پروژه‌های تدوین شده ابلاغ می‌شود.

وی، از افزایش اراضی هم‌جوار به دهکده گردشگری نخل‌تقی خبر داد و بیان کرد: 15 هکتار زمین همجوار دهکده گردشگری نخل تقی، به این مجموعه افزوده می‌شود که در کنار پروژه عظیم پارس جنوبی می‌تواند تحول شگرفی در راستای نشاط، شادابی، تفریح و گردشگری منطقه ایجاد کند.

استاندار بوشهر دهکده گردشگری نخل‌تقی را بزرگترین طرح گردشگری ساحلی در جنوب کشور دانست و افزود: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری نخل تقی و عسلویه،  توسعه گردشگری در اقصی نقاط استان بوشهر در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/ن

نظر شما