شناسهٔ خبر: 32330948 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

به دنبال تهدید مقاومت انجام شد:

فعال شدن گنبد آهنین در مناطق میانی اسرائیل برای حفاظت از یوروویژن

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی از فعال شدن سایت های بیشتری از سامانه گنبد آهنین در مناطق میانی اسرائیل برای حفاظت از مسابقات یوروویژن در پی تهدیدات گروه های مقاومت خبر داد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، ارتش اسرائیل روز گذشته اقدام به افزایش سایت های فعال سامانه گنبد آهنین در مناطق میانی اراضی اشغالی و همچنین حومه شهر تل آویو نمود تا از هر گونه حمله موشکی احتمالی از نوار غزه در جریان برگزاری مسابقات موسیقی یوروویژن جلوگیری نماید که قرار است در ماه می آینده در تل آویو برگزار شود.

 

این اقدام رژیم صهیونیستی پس از آن انجام شده است که گروه های فلسطینی نوار غزه در یک کلیپ ویدئویی تهدید کردند در صورت عدم اجرای تفاهمات انجام شده میان اسرائیل و حماس اجازه برگزاری این مسابقات را نخواهند داد.

 

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد ارتش اسرائیل تهدیدات گروه های مقاومت را جدی گرفته و اقدام به فعال نمودن سایت های بیشتری از سامانه گنبد آهنین در مناطق میانی اسرائیل نموده است.

 

این شبکه صهیونیستی افزود ارتش آماده هر گونه احتمال تلاش حماس برای تعطیلی این برنامه یا تخریب آن با شلیک موشک است.

 

این رسانه صهیونیستی به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد ارتش تهدیدات را جدی گرفته و احتمال می دهد یکی از گروه های مقاومت غزه اوضاع را متشنج کرده و بخواهد همزمان با برگزاری این مسابقات با شلیک موشک به اسرائیل توجهات را به مشکلات مردم غزه جلب نماید.

 

این ویدئو که به زبان عبری منتشر شده شامل این پیام بوده است: «به اجرای تفاهمات پایبند باشید تا بتوانید مسابقات را برگزار کنید».

 

مقامات رژیم صهیونیستی از مشارکت 41 نفر از کشورهای اروپایی در این مراسم خبر داده اند که قرار است از 14 تا 18 می همزمان با روز نکبت برگزار شود.

 

انتهای پیام/ح.ع/

نظر شما