شناسهٔ خبر: 32330481 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: لیزنا | لینک خبر

اهدای هزار بسته فرهنگی به پویش بهار مهربانی توسط خیر نیک اندیش مشهدی

در راستای راه اندازی پویش بهار مهربانی در نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای کمک به سیل زدگان مناطق آسیب دیده، مرتضی کرباسی، خیر نیک اندیش مشهدی با اهدای هزار بسته فرهنگی شامل کتاب و اسباب بازی، به این پویش پیوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش لیزنا، در پی راه اندازی پویش بهارمهربانی از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای کمک به سیل زدگان کشور، مرتضی کرباسی، خیر نیک اندیش مشهدی با اهدای هزار بسته فرهنگی شامل کتاب و اسباب بازی به این پویش پیوست.

 

کرباسی، عضو هیأت مدیره و خزانه دار انجمن خیرین کتابخانه ساز مشهد مقدس گفت: با هدف همدردی با مردم مناطق سیل زده کشور به ویژه کودکان و نوجوانان تعداد هزار بسته فرهنگی آماده و در اختیار اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی قرار گرفت.

مرتضی کرباسی ادامه داد: این هدایا با هدف ایجاد روحیه و نشاط و کمک به کمتر شدن آلام مردم و شاد شدن دل کودکان مناطق سیل زده تهیه شد.

وی ادامه داد: کمک به هم نوع اولین اصل اخلاقی و عرفی ما است و درد و رنج مردم در هر گوشه از کشور ناراحتی و اندوه تمامی مردم ایران است.

شایان ذکر است این هدایای فرهنگی در قالب کمک های اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی از طریق کتابخانه های سیار نور رحمت شهرستان تایباد و کتابخانه سیار سردار شهید ابوالفضل روشنک مشهد مقدس به مناطق سیل زده شمال کشور ارسال خواهد شد.

نظر شما